Walts Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Jeg har tenkt meg en ny spill pc da den jeg har begynner å bli ikke så bra lenger. Det som egentlig er viktig er at den ikke bråker så mye da jeg har den på soverommet, ganske varmt rom om sommerne så at den ikke er for varm er også viktig. Skjermkort trenger ikke være så bra da jeg har et 7900Gt her som ikke er brukt. Tenkte på Netshop siden de bygger sammen og tester pcen for en liten sum før de sender den ut (noe som jeg liker da jeg har opplevd de 2 siste gangene jeg har bestilt fra komplett at utstyr har vært defekt) Trenger ikke skjerm, mus/tastatur eller høytalere. Trenger heller ikke no xp eller vista da jeg allerede har Vista lisence. Noen krav er at det er 2Gb ram minumum (helst så det er mulig å oppgradere til 4Gb senere) Amd x2 harddisk på minst 300Gb. Dette trenger ikke være det beste, jeg trenger ikke kjøre alle spill på high i det hele tatt men jeg trenger noe som kjører wow i mer enn 20fps. Overklokking er noe jeg ikke har behov for så om rammen er dyr eller ei har ikke så mye å si. Endret 10. juni 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå