Gå til innhold

Fyll ut denne!

Anbefalte innlegg

Favorittlag: ManUtd og Gutan

Hvor lenge har du heiet på dem: Siden jeg fikk Unitedtrøye i et års gave.

Favorittspiller: Ryan Giggs og Cantona

Favorittlandslag: Norge?

Beste Fotballminne: CL-finalen 99, å seieren over Juventus samme året i semien.

Verste fotballminne: Å tape på bortemål for Leverkusen i CL-semien, samt da jeg fikk høre at Cantona la opp.

Beste fotballsang: Mourinho are you listening?

Vært på Old Trafford et par ganger og Anfield en gang Liverpool - Everton (grusom opplevelse, jublet faktisk når Lfc scorte). Til mitt forsvar så måtte jeg uansett reise meg for og ikke bli knust, satt helt fremst i skille til Everton fansen. Jeg fikk mye rart i hode den kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...