radivx Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Last ned en engelsk OEM CD. Ingen problem så lenge du bruker din egen cdkey. Men som sagt, da må man manuelt aktivere via telefon, og svare på dumme spørsmål fra Microsoft som beskylder deg for å piratkopiere. Lenke til kommentar
kaizer2x Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Windows XP Language Interface Pack Brief Description: This English page is for reference only, Language Interface Packs (LIP) for Windows XP Professional and Windows XP Home Edition is not available in English, but provides a localized User Interface for emerging or minority language markets. http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en du burde sjekke va det er først googlet bare.. Lenke til kommentar
kaizer2x Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Last ned en engelsk OEM CD. Ingen problem så lenge du bruker din egen cdkey. Men som sagt, da må man manuelt aktivere via telefon, og svare på dumme spørsmål fra Microsoft som beskylder deg for å piratkopiere. 8827460[/snapback] hehe.. jah.. fungerer ikke "dell sperren" sånn at det ikke går å instalere annet en dell programvare (operativsystem)? eller har jeg missforstått.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det finnes alltids alternativer.. Liker godt når advarselsnivået mitt er et rundt tall, nærmere bestemt 0%. Derfor sier jeg ikke mer Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 dette kommer opp etter jeg har trykker contiune og download :S Lenke til kommentar
kaizer2x Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 http://forum.notebookreview.com/archive/in...php?t-5258.html det er vel en grei besvarelse på hvordan man bytter språk uten å måtte formatere Lenke til kommentar
kaizer2x Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det finnes alltids alternativer.. Liker godt når advarselsnivået mitt er et rundt tall, nærmere bestemt 0%. Derfor sier jeg ikke mer 8827530[/snapback] haha.. jah Lenke til kommentar
radivx Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det finnes IKKE noen måte man kan få engelsk Windows ut fra det norske (Engelsk IE klusser litt opp og sånn, men ingen totaloversettelse). Dell sperrer ikke noe som helst, dersom du ikke tenker deg om 2 ganger når du installerer engelsk OS så kan det være du overskriver dellpartisjonen som inneholder litt info, bla. mediadirect. Du kan fint installere en annen Windowsversjon. Har allerede skrevet at det bare er å hive seg på en OEM versjon lastet ned fra nettet så lenge du bruker din orginale CDKey. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg lasta ned en engelsk xp plate(har egen key) men gikk ikke å boote fra den typisk dell -,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå