Gå til innhold

µtorrent på ubuntu & windows

Anbefalte innlegg

Jeg bruker µtorrent lykkelig på både Ubuntu og WinXp. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer/info om å "laste ned de samme filene" på hvert sitt operativsystem?

Hvis jeg f.eks laster ned en torrent på windows, kan jeg fortsette å laste den ned hvis jeg rebooter til ubuntu?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette burde gå! Si at du har lastet ned 50% på xp før du skifter til Ubuntu, da åpner du den samme torrent-filen, velger "Force-recheck"(vet ikke om du kanskje må gå inn på options eller noe for å spisifisere hvor den ligger) og da vil utorrent søke igjennom alt du har lastet ned og fortsette på det resterende. Eneste problemet jeg kan se med dette er at du antagelig laster ned på en NTFS disk, og som kjent er ikke kombabiliteten med NTFS på topp i Linux generelt.

Selv har jeg ikke testet dette fra Xp til Linux, men det har funket når jeg har flyttet nedlastingene til andre mapper.

Hvis du ikke vil tulle til de du har nå kan du kopiere filene du har lastet ned til et annet sted, for så å prøve, og hvis det går til helvete, kopierer du dem bare til bake til samme mappe etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...