Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

holder det med dynabel 0756?

erl1

Anbefalte innlegg

hei. vurderer å kjøpe meg nytt anlegg til bilen. har sett på en "pakke" med et lotus preformance 6" komponentsett + en eller to dynabel 9410.

vil den forsterkeren jeg nevner holde til dette? eller trenger jeg en monoblock for å drive de subbene?

noen andre komentarer til dette "settet"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den vil holde fint til å drive frontsett og bakhøytalere og en av de subbene.. evt brokoblet på frontsettet..

har selv 9410 og de er tungdrevne.

krever endel effekt for å oppføre seg.

så tror det blir litt i minste laget med 300wRMS hvis du vil spille høyt med dette her.

men en sånn 9410 holder lenge til å fylle bilen med bass..

20liter lukka kasse er topp i mine ører i hvertfall.

Lenke til kommentar
cossiemk1: hvordan vet du så himla mye om dynabel? Jobber du med det eller noe? Ikke ment for å være frekk, men du  prater ikke om annet og virker å kunne noe om alle produktene.

8835623[/snapback]

Jobber ikke der, men har meget gode forbindelser der (og rabatter), og har montert det aller meste de har, i utallige biler... Jeg monterer selvsagt også andre merker, og vet at det er mye som overgår dynabel, men til den prisen de oppererer med, så er det ikke så mye som slår dem... Og den nye BF0756 forsterkeren er meget kraftig, og har overrasket de fleste som har testet den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...