superman Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har planer om å flytte radiatoren fra vannkjølingen opp i toppen av kabinettet, og dermed må PSU flyttes ned i fronten av kabinettet. Vil gjerne ha 230V-kontakten og av/på-bryteren flyttet bak i kabinettet. Ser ut som om det bare er å forlenge kablene. Vil dette la seg gjøre? Er det noe spesielt jeg må tenke på? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det burde gå greitt hvis du bare gjør det skikkelig. Lodding og krympestrømpe er vel å foretrekke. Eller du kjøper en slik løs strøminntak med bryter (Elfa) så slipper du å modifisere PSU. Lenke til kommentar
superman Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Finner ikke den hos Elfa. Har du link? Lenke til kommentar
superman Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Takker for svar! Merkelig at jeg ikke fant de kontaktene. Så greie ut de, får se om jeg klarer å gjemme kabelen fra PSU såpass at den ikke sjenerer. Kabinettet får nemlig en facelift i skrivende stund Skulle ønske vi hadde ELFA i Bergen... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvis jeg ikke har misforstått så er du ute etter en "skjøtekabel" til PC-strømkabel? Slike finner du overalt, tidligere så hadde man utgang på PSU'er til å trekke strøm til skjermen. Denne kan du enkelt bruke for å få "flytte" strømkabelen din bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå