Gå til innhold

Hvor ta Brasiliansk Voksing i Hordaland?


Anbefalte innlegg

Vurderer å begynne med brasiliansk voksing, og har lyst å gjøre det før jeg reiser til syden (om 5 uker).

Lurte på om det er noen her inne som veit om jeg kan gjøre dette på Stord? Eller eventuelt hvor jeg kan gjøre det i Bergen eller Haugesund..? Noen å anbefale?

Har hørt masse bra om Afroditeklinikken i Oslo, men tror ikke de driver den andre plasser..? :ermm:

Endret av rosaullvott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er spesielt med brasiliansk voksing?  :blush:

8826488[/snapback]

 

 

Det er vel det at det tar for seg hele underlivet, også innenfor typisk bikinilinje ;)

 

 

Edit: I guess, that is.. Tror de trimmer vekk _alt_ hår (etter dine spesifikasjoner ofc.)

Endret av Christian Stenbakken
Lenke til kommentar
Vurderer å begynne med brasiliansk voksing, og har lyst å gjøre det før jeg reiser til syden (om 5 uker).

Lurte på om det er noen her inne som veit om jeg kan gjøre dette på Stord? Eller eventuelt hvor jeg kan gjøre det i Bergen eller Haugesund..?  Noen å anbefale?

Har hørt masse bra om Afroditeklinikken i Oslo, men tror ikke de driver den andre plasser..?  :ermm:

8826048[/snapback]

 

 

tja, http://www.velværetunet.no/ ?

 

Står ikke noe om at de driver spesifikt med det, og som du ser av brukernavnet mitt er jeg ikke den sannsynlige gjennomsnittskunden men verdt et forsøk å høre? :)

8826446[/snapback]

 

Hehe. Tusen takk for svar! :D Har faktisk aldri lagt merke til Velværetunet til tross for at Stord er veldig lite :p

 

Til Lakus, så er det som Christian sier.. En får vokset alt "down under". Du kan også komme med ønsker om spesielle "mønstre" om du vil det :)

Lenke til kommentar
Det eneste vi menn egentlig trenger å vite er at det må gjøre jævlig vondt!

8827664[/snapback]

 

 

hehe

 

Regn med svetteanfall underveis på grunn av spenningen og smerten når voksen rykkes av. Kle deg i lette behagelige klær.

 

En ting skal være sant og sikkert; Det er _meget_ effektivt og gir et pent resultat om det vedlikeholder fint etterpå :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så et intervju med en innehaver av en slik salong som drev med dette, og hun ble spurt om det var mange menn som kom for å få alt håret fjernet med voks.

 

"Nja", sa hun. "Det er noen, men de fleste av dem er relativt hårete menn som blir drukket ut av kameratene og som ikke synes det er noe morsomt i det hele tatt" :!:

Lenke til kommentar
Hvordan vedlikeholder man det etterpå?

Har ei venninne som kan gjøre det på meg viss jeg tørr...

8959592[/snapback]

 

Hvis det er første gangen, blir hun trolig ganske "nuppete" og sår/irritert de første dagene etter det er gjort - noe som igrunn sier seg selv. Det anbefales generelt å bruke en hårvekst-hemmende krem så raskt som mulig [samme dag/dagen etter] for å sikre et så langvarig resultat som mulig og mindre vedlikehold / gjentatte sessions med voksing.

 

Videre vedlikehold [NB: først etter noen dager for å ikke tirre huden som har mistet litt overhud etter voksingen] med fruktsyrebasert krem anbefales Da unngår man vedvarende [ikke evig da;)] rødhet og inngrodde hår [ja, det vokser tilbake]. Spør en hudpleiesalong for tips om hvilket merke/type som anbefales.

Utover dette anbefales det også å peele huden et par ganger i uken fremover.

 

Hvis man vil holde rundt samme resultat fremover, må voksingen gjøres ca 1x mnd

 

Er det noen trøst, så sies det at smerten ved voksing reduseres kraftig etter et par sessions;)

 

 

 

Hope this helps :)

Lenke til kommentar
Har jeg forstått feil eller får man ANDRE til å vokse seg ... je, u know :)  Uffameg

8979479[/snapback]

 

Hmm.. Man får jo andre til å vokse seg når man går til hudpleier. Det går an å gjøre det selv også, men det er ikke like "bra" da. Man kommer ikke skikkelig til... Og btw. For "nupper" etter barbering/voksing så er vibratorrens ganske bra :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...