objorkum Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Går det an å gjøre mp3'er (evt wav eller annet) om til å støtte Dolby Surround og stille slik at det blir likt volum i alle høytalerne? Software? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gjør du dem om til mono så blir det vel likt volum i alle høyttalerene? Prøv CDex Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hallo i luka.. mono ?!.. dersom du bruker winamp, så last ned et eller annet DSP plugin el. Musikk som er laget for Stereo vil alltids hørest best ut i Stereo. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg mener at samme hvilken musikk det er, vil det alltid høres best ut i stereo, surround er forbeholdt filmer og spill Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg mener at samme hvilken musikk det er, vil det alltid høres best ut i stereo, surround er forbeholdt filmer og spill Jeg er enig. På surroundreceiveren har jeg mulighet til å kjøre et vanlig stereosignal ut til alle høyttalerne, men det blir best hvis jeg bare har det på front. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har du glemt DVD Audio? Jeg antar at musikk i dette formatet høres bedre ut i surround enn i stereo....ja? Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg ser ikke problemet med å få lyd i alle høyttalerene. Det kommer jo selvfølgelig ann på om du har surround høyttalere for pc, eller om du har et standalone stereoanlegg. Har du Pc høyttalere (Creative Inspire etc) og et lydkort som støtter 5.1/surround kan du jo bare gå inn og velge 4/5 høyttalere, og det blir lik lyd i alle. Jeg har lest rundtforbi at senterhøyttaleren ikke er bra og bruke når man skal spille musikk fordi da kommer det meste av musikken ut fra den, men jeg har ikke testet det så det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har ikke pc-høytalere men et DVD/surround system fra Panasonic der jeg ikke kan sende ut til alle høytalerne, tror jeg... Noen som vet om deg går? Panasonic SC-HT75 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå