Gå til innhold

SE W880i eller Nokia N73 Music Edition?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Begynner å bli på tide med ny mobil igjen.. Har hatt Nokia 6230i nå i 2.5 år omtrent og vært veldig fornøyd med den. Men nå i det siste har den begynte å trøble med å motta melding osv.. Kan ta flere timer før jeg får en melding.. Har fått nytt kort fra Chess, og de har ikke funnet noe feil hos seg..

Har lyst på en telefon som er god på musikk.. Kommer til å bli brukt en god del som mp3 spiller. Har sett meg ut en av de to i topicen, men er ikke helt sikker på hvilken av dem jeg har mest lyst på. De koster jo omtrent det samme..

Ser at du får med 2gb kort med nokiaen og 1gb med SE.. Men så synes jeg SE'en ser utrolig stilig ut da, og det er ikke noe krise med 1gb mindre for min del..

Hvilken av telefonene har best batteritid med tanke på mp3 avspilling? Hvilken telefon har best lydkvalitet? Er det noen av dem som ikke har støtte for tilkobling av vanlig headset? 3.5mm jack? Er det noen av dem som står spesielt tilbake for den andre, eller andre musikkmobiler generelt?

På forhånd, takk ;)

Endret av merl1n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia N73 Music Edition har mye større skjerm (1,8" mot 2,4"), radio og et kamera som tar bilder i bedre kvalitet. I tillegg er det en smartphone, med alt det bringer med seg.

Sony Ericsson W880 er veldig tynn, har best batterilevetid og har støtte for stereo blåtannheadset.

Minijackadapter får du til begge telefonene. Det følger med til W880, men du får kjøpt til N73 ME for ca. 200 kr.

Valget for deg står egentli mellom en tynn og enklere (i forhold til N73 ME) mobil, eller en mer avansert og fysisk større mobil. Tenk på hvilke funksjoner som er relevant i forhold til din mobilbruk når du skal velge:)

Lenke til kommentar

Takk for innspill! :)

Tror nok jeg går for w880.. Bruker jo stort sett ikke mobilen til noe annet enn å ringe, sende meldinger og høre på musikk uansett, så da blir det kanskje litt tullete å kjøpe en som er større med masse rart jeg ikke trenger.. Hvis batteritiden også er bedre på 880, så er jeg ikke så veldig i tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...