Gå til innhold

altetende xvid codec ?

Dikky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah! nå har jeg skitt meg reinstallert nimo codec pack og den der tsunami  packen, men får ikke spillt av xvider. Det irriterer meg grenseløst. Er det noen som vet om en codec som FUNKER ?

Jeg slet selv med dette. Jeg har ikke løsning på hvilken kodec du kan bruke, men selv så bruker jeg er program som heter nic's mini avic fourcc changer.

Du bare åpner filmen i programmet og skifter begge feltene ifra xvid til divx og trykker apply så blir filmen normal.

Husker ikke hvor jeg fant den, men søk litt rundt forbi så finner du den sikkert.

Lenke til kommentar

ffdshow er altetende og tar det meste av divX encodet materiale. Du finner det her: http://www.doom9.org/Soft21/Filters/ffdsho...ow-20021213.exe

Forøvrig så bør du bruke en annen mediaplayer enn windows mediaplayer hvis du har problemer med videocodec. Jeg har mange ganger opplevd at Winamp3 viser filmen perfekt mens WMP ikke klarer å vise noen ting. Prøv deg litt frem....

Og fjern bildene er du snill :-?

Lenke til kommentar

hihi! Du har James Bond du også :p

Jeg hadde samme problemet. Prøv å avinstaller DivX codecen først. Så installerer du Ace Mega Codecs Pro Pack 5.01 som tar 25 MB! Damn...

Du finner den codeced på :

ftp://ftp.supergamez.hu/utils/ACEMCP501PROXP.EXE

eller

ftp://free.supergamez.hu/utils/ACEMCP501PROXP.EXE

hvis ingen av dem funker prøv : ftp://ftp.vein.hu/pub/windows/utils/media...MCP501PROXP.EXE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...