Dikky Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bah! nå har jeg faen meg reinstallert nimo codec pack og den der tsunami packen, men får ikke spillt av xvider. Det irriterer meg grenseløst. Er det noen som vet om en codec som FUNKER ? Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bah! nå har jeg skitt meg reinstallert nimo codec pack og den der tsunami packen, men får ikke spillt av xvider. Det irriterer meg grenseløst. Er det noen som vet om en codec som FUNKER ? Jeg slet selv med dette. Jeg har ikke løsning på hvilken kodec du kan bruke, men selv så bruker jeg er program som heter nic's mini avic fourcc changer. Du bare åpner filmen i programmet og skifter begge feltene ifra xvid til divx og trykker apply så blir filmen normal. Husker ikke hvor jeg fant den, men søk litt rundt forbi så finner du den sikkert. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Ettersom det er en del filer dette gjelder så tror jeg dette blir siste utvei :-P vil helst ha en orntli xvid codec .. :-) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Fjern alle de jævla stygge bildene du har for faen, hvis jeg hadde vært moderator hadde du vært bannet for lengst. Nå har du trådd over streken (til Dikky hvis ingen forstod det!!!) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Hva mener du? Jeg fjernet ingenting før jeg får privat melding/ e-post fra moderator .. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ffdshow er altetende og tar det meste av divX encodet materiale. Du finner det her: http://www.doom9.org/Soft21/Filters/ffdsho...ow-20021213.exe Forøvrig så bør du bruke en annen mediaplayer enn windows mediaplayer hvis du har problemer med videocodec. Jeg har mange ganger opplevd at Winamp3 viser filmen perfekt mens WMP ikke klarer å vise noen ting. Prøv deg litt frem.... Og fjern bildene er du snill :-? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 takk for tipset copycatz Hva synes dere om min nye avatar ? søt ikke sant? Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg brukte det codec cc programmet og endret begge til DivX , kjørte da perfekt i divx spillere men *sigh* uten lyd:/ har enda ikke fiksa det:(( *jeg vil se nye james bond filmen min på divx!!* Lenke til kommentar
danandre Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hihi! Du har James Bond du også Jeg hadde samme problemet. Prøv å avinstaller DivX codecen først. Så installerer du Ace Mega Codecs Pro Pack 5.01 som tar 25 MB! Damn... Du finner den codeced på : ftp://ftp.supergamez.hu/utils/ACEMCP501PROXP.EXE eller ftp://free.supergamez.hu/utils/ACEMCP501PROXP.EXE hvis ingen av dem funker prøv : ftp://ftp.vein.hu/pub/windows/utils/media...MCP501PROXP.EXE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå