FranzJosef Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Trenger noen å spille tennis med. Har dårlige erfaringer med tennisklubber, de er lite inkluderende hvis man ikke er veldig ung eller veldig god. Bor i Kristiansand men er endel i Arendal, evt kunne spilt med noen i mellom de byene. Jeg er 28 år og spilte ganske mye for ca. 12-14 år siden. Er kanskje en øvet amatør. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Arendal/Kristiansand er litt langt borte Hadde du bodd i Oslo området, hadde jeg spillt med deg Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Finn deg en tennisberte på match.no eller noe ;/ Endret 14. juni 2007 av Abruzzi Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Festlig.. men jeg mener det seriøst altså, spiller svært gjerne tennis hvis noen skulle være interessert. Men det må antagelig bli på Sørlandet skal det bli noe schwong på det. Lenke til kommentar
Hinning Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Trenger noen å spille tennis med. Har dårlige erfaringer med tennisklubber, de er lite inkluderende hvis man ikke er veldig ung eller veldig god. Bor i Kristiansand men er endel i Arendal, evt kunne spilt med noen i mellom de byene. Jeg er 28 år og spilte ganske mye for ca. 12-14 år siden. Er kanskje en øvet amatør. 8825183[/snapback] Hei, kunne nesten skrevet det samme, jeg er 26 år og spilte før. Har begynt i Tennisklubben her i Drammen nå da, men ettersom jeg er ganske ny her i byen har jeg ingen å spille utenom trening en liten time i uka. Men jeg bor i Drammen så avstanden er jo enorm. Jeg har meldt meg på aktivitetsvenner.no, er vel det det kalles. Men tror ikke akkurat det skal gi resultater mtp ant medlemmer der LYKKE TIL! Lenke til kommentar
MrSurfer Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei. Tipser om at aktivitetsvenner.no har veldig mange brukere i Oslo og Akershus. Er nok ikke fullt så mange i Drammen. Men siden fungerer veldig bra (bor selv i Akershus og har truffet et par aktivitetsvenner på den siden (squash foreløpig). Bra med en nettside av denne typen som ikke fokuserer på sjekking. Stå på med spillingen! Lenke til kommentar
MrSurfer Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Går ikke å slette dette innlegget, så da får jeg skrive noe her for å fylle ut feltet.. Endret 27. august 2007 av MrSurfer Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Kjipt om det er få medlemmer da, og sikkert enda færre i Kristiansand! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå