Gå til innhold

Tennis i sør

Anbefalte innlegg

Trenger noen å spille tennis med. Har dårlige erfaringer med tennisklubber, de er lite inkluderende hvis man ikke er veldig ung eller veldig god.

Bor i Kristiansand men er endel i Arendal, evt kunne spilt med noen i mellom de byene.

Jeg er 28 år og spilte ganske mye for ca. 12-14 år siden. Er kanskje en øvet amatør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Trenger noen å spille tennis med. Har dårlige erfaringer med tennisklubber, de er lite inkluderende hvis man ikke er veldig ung eller veldig god.

Bor i Kristiansand men er endel i Arendal, evt kunne spilt med noen i mellom de byene.

Jeg er 28 år og spilte ganske mye for ca. 12-14 år siden. Er kanskje en øvet amatør.

8825183[/snapback]

Hei, kunne nesten skrevet det samme, jeg er 26 år og spilte før. Har begynt i Tennisklubben her i Drammen nå da, men ettersom jeg er ganske ny her i byen har jeg ingen å spille utenom trening en liten time i uka. Men jeg bor i Drammen så avstanden er jo enorm. Jeg har meldt meg på aktivitetsvenner.no, er vel det det kalles. Men tror ikke akkurat det skal gi resultater mtp ant medlemmer der

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Tipser om at aktivitetsvenner.no har veldig mange brukere i Oslo og Akershus. Er nok ikke fullt så mange i Drammen. Men siden fungerer veldig bra (bor selv i Akershus og har truffet et par aktivitetsvenner på den siden (squash foreløpig). Bra med en nettside av denne typen som ikke fokuserer på sjekking. Stå på med spillingen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...