1915 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 jeg har dell pc nå. bestilte nye deler i forrige uke kommer nokk i uka som kommer nå. det jeg bytter ut er: kabinette, hovedkort, cpukjøler,psu. alt annet bruker jeg det jeg har i dell pcn. det funker. men så lurer jeg på om at ja: jeg har en raptor disk med windows på. er det mulig at jeg bare setter den sammen med det nye og fortsatt kan bruke windowsen? bare at jeg må instalere driverne og sånt til hk osv? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er mulig i noen tilfeller, men uansett ikke til å anbefale. Det beste er å reinstallere windows slik at ikke henger rester fra drivere ol fra gammel konfigurasjon igjen. Ta heller backup av det du trenger på disken på f.eks dvd-r. Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Siden du beholder cpu skulle det være store muligheter for at det er samme brikkesett. Test det når delene kommer, funker det så er jo alt vel Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 socket 775 på dell hk som er nå. og socket 775 på det nye standard ATX kortet jeg får jeg er fri for dvd plater ;/ er blakk nå. hehe og 500 gb disken min er full;/ og jeg har ca 80 gb filmer på raptor disken som jeg må ha. hehe. JA FAEN! nå kom jeg på det. når jeg bestilte HK. så bestilte jeg jo en ny 50 gb disk. fanken heller. jeg kan jo putte den først i gammel pcn min så flytter jeg alt som jeg trenger over til den. og tar ut alle diskene. monterer ny pcn. sette i KUNN raptor disken(windows disken) formaterer og instalerer windows ijen så er jeg sikker på at det funker og at jeg ikke mister noe Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Idag fikk jeg ny delene men mangler bare HK. det kommer imorgen eller torsdag ;D edit: Det er jo på knappen og reboot knappen på kabinette. og 2 stk usb port + inngang for mic og headsett. men jeg vet ikke hvor på HK det skal festes :S Dette er HK som jeg bestilte ;> kommer på Torsdag Endret 12. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Hvor finner jeg Driverne til DETTE Hovedkortet? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Driverne ligger vel mest sannsynlig på cden som var med hovedkortet. Og hvor du fester knappene og lysene finner du i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå