Admin'c Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Overskriften sier allt, gidder ikke prøve tusen stk, har noen noe tips om hva som fungerer bra. Fant en oppskrift for Audiogy2 driverne til alle andre creative kort tror jeg det er. Noen fikk det til med et Value kort. Endelig kommer creative oppdateringer selv om de ikke er offisielle. skulle gjerne ha hele pakken men laster ned med bare 4kbs så jeg trenger en slik en... for det jeg leste om driveren http://bf1942forums.gameservers.nl/showthr...=&threadid=9030 Trenger svar kjapt, må fikse i dag også på pcn :wink: Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Download Accelrator+ har fungert bra for meg i tre år. Fordelen med den som med flere lignende program er at du kan ta pause til dagen etter eller lenger og starte opp igjen der du slutta. Finnes muligens som gratisversjon på Tucows. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 FlashGet er et veldig bra program! ANBEFALES!!! www.flashget.com !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå