Gå til innhold

Betong og grafitti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tagging.. stor forskjell på det og grafitti..

edit: enten falsk blur etterkant eller lensebaby?

Det gav meg uansett ikke stort, mulig fordi jeg ikke liker tagging da...(men seriøst, hvem utenom drittungene som driver på med det, gjør? )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Ser du har fått en del "harde" kommentarer her, må nok desverre si meg enig med en del av de. Synes bildet rett og slett ser fake ut. Bluringen funket ikke veldig bra og det ser ut som grafittien/signaturen/taggingen (whatever) henger i løse luften. Men bedre lykke neste gang..:)

Wiken..:)

Lenke til kommentar

Ja, mange harde ord, men jeg har rygg til å bære det...

Bildet var ment som et eksperiment for å få det til å se litt "filmaktig" ut. Tror teknikken kan fungere godt på et bilde fra et gatemiljø med litt personer på.

Jeg har dessverre bare Photoshop Elements, og den har ikke støtte for Lens Blur, slik at jeg måtte bruke gaussian blur og i tillegg så finnes det ikke hardness-settings på erase, slik at det laget som gjør ting litt mørkere, ikke blir helt optimalt. Men det er en spennende teknikk, hvis den brukes på rett bilde.

Mer info kan finnes på:

http://ebin.wordpress.com/2007/03/21/how-t...sing-photoshop/

Lenke til kommentar

Som de andre skriver, så er bildet kanskje litt kjedelig, men jeg syntes egentlig at det hadde litt for seg også, men du ødelegger det med den blurringen.

Når man tar bilde av en flat vegg, så skal jo ikke noen partier bli uskarpe, uansett om man bruker gaussian eller lens blur. La heller kameraet og objektivet ta seg av eventuell blurring, slik at det blir naturlig.

Det du nevner med personer i gatemiljø høres jo kult nok ut. Håper du poster det her også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...