Gå til innhold

Hvilken vei leser du avisen?

Plomma2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skummer igjennom starten for å se om det er noe artig, som regel er det kjedelige saker helt fremst, på side 4-5 skjer det store ting, der stopper jeg opp... så blir jeg lei og hopper til tegneseriene, for så å se om det er noen som søker jobb/dør/selger noe, til slutt sjekker jeg ut om noen filmer går på tv.

Lenke til kommentar

Når jeg sitter på dass, og leser avisen, starter jeg bakerst, med mindre jeg har lest den før.

Da starter jeg med tegneseriene, og blar meg framover og ser om det står noe spennende.

Av en eller annen merkelig grunn leser jeg også blader baklengs. Starter bakerst, finner meg en artikkel og leser den hvis jeg vil. så blar jeg meg fremover igjen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp lest ferdig Vol 1 av Death Note-mangaen, så heretter leser jeg nok avisa baklengs.

Men til vanlig går det den 'riktige' veien, stopper ved alle artikler som er interessante, og avslutter med Si;D og tegneserier i Aftenposten, eller tegneserier og Larsons gale verden i Dagbladet.

Er greit å avslutte med Larsons, det gjør livet verdt å leve.

Lenke til kommentar

Jeg leser som regel bare én avis i papirform og det er Romerikes Blad.

Starter alltid bakerst, da jeg alltid leser "Klar Melding" først. Det er på en måte hele Romerikes OT-bar. :) Folk som abonnerer på RB skjønner sikkert hva jeg mener. Så leser jeg kulturdelen og så kanskje noen "større" saker lenger fremme i avisen.

Endret av firstperson
Lenke til kommentar
Jeg leser som regel bare én avis i papirform og det er Romerikes Blad.

Starter alltid bakerst, da jeg alltid leser "Klar Melding" først. Det er på en måte hele Romerikes OT-bar.  :)  Folk som abonnerer på RB skjønner sikkert hva jeg mener.

8836270[/snapback]

Kjenner meg igjen der, ja. Mora mi jobber forøvrig som journalist i Romerikes Blad. :p

Lenke til kommentar

bruker nøye meg med og lese forsiden og baksiden , alle små aviser bruker ha så på tråden , eller noe lignende , med random tøv på .

og så tegneseriene , resten gidder jeg ikke lese , nå er det ikke så ofte jeg leser aviser heller da , jeg er litt /care på hva som skjer i verden , kunne sikkert vært krig i Sverige uten at jeg fikk det med meg

Lenke til kommentar

Det varierer ganske mye.

Som regel ser jeg på førstesiden, og så bare opner jeg til en side. Nor jeg er ferdig med den siden, blar jeg til en annen tilfeldig side.

Ofte leser jeg avisen flere ganger. Når jeg leser for andre gang, leser jeg den "riktig" vei.

Lenke til kommentar

Leser alltid aviser helt random når det kommer til sidetallet, det er sånn man får med seg artige historier og ting som betyr noe.. ikke hvor mye Ali angrer på å kjøre båten. (<--- :D haha forresten)

Leser forsåvidt aldri forsiden på aviser heller, det folk flest (vil?) leser om bryr meg midt i brunøyet.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Dagbladet (ofte) og hoved- og kulturdelene av Aftenposten leser jeg faktisk bakfra og fram. Om jeg skulle finne på å lese VG, det er ekstremt sjeldent, Dag og Tid, Klassekampen eller noe annet, går det vanlig vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...