Plomma2 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Faktisk. Jeg lurer egentlig på om det er andre som leser avisen baklengs. Vi abonnerer på fire aviser (lofotposten, Moss avis, Moss dagblad og aftenposten) og de tre lokalavisene leser jeg ubevisst baklengs, mens aftenposten må jeg lese fra første side og fremover. Er det bare jeg som har helt sære tvangshandlinger, eller er det noen ander som gjør det samme? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 eneste grunnen til at jeg leser Avisa Nordlan baklegns er pga av at det mest intresange stoffet står der (Sporten og pondus) beklager norsken men skal legge meg nå Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg ser på framsiden for å se om det er noe interessant, så det kommer alt ann på om det er noe spennende i avisen den dagen Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 leser alltid avisen bakover også... aner ikke hvorfor egentlig.. kanskje ha noe med at jeg leser manga også? hvem vet.. når jeg leste donald før så leste jeg også den bakover, dvs. begynte på den siste historien. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Når jeg leser Lofotposten så leser jeg først forsiden, så de to neste (bursdagsbarn, tre i dag osv), før jeg ser på baksiden og deretter blar til tegneseriene. Hvis det er noe på forsiden som fanger oppmerksomheten så leser/ser jeg i den fra første til siste side i steden. Andre aviser leses fra begynnelse til slutt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Selve avisa leser jeg alltid fra siste til første side. Evt. bilag ol. som følger med leser jeg "riktig" vei. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg begynner i midten og leser mot slutten, så hopper jeg tilbake til midten og leser mot førstesiden. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nå skumleser jeg stort sett bare de avisene jeg blar i, men som flere andre her, blar jeg meg fra TV-sidene og fremover i avisen. Hvis det ikke er noe på fosiden av tabloidavisene da, som får meg til å bla direkte til en gitt side, for så og begynne bakfra, og bla meg fam mot avisens forside. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg leser Dagbla' og VG baklengs av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 kjæresten min gjør også det, men forstår ikke hvorfor. Eneste lignede tingen jeg gjør, er å leste forum poster fra siste side til første av og til - hvis jeg tror jeg har lest den før Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg leser Dagbla' og VG baklengs av en eller annen grunn. 8826559[/snapback] syke syke person Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Jeg leser forumet baklengs. Går til siste side i en tråd, for der står alt det nye... Også leser jeg forrige side, osv. Endret 10. juni 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg begynner med sporten så leser jeg det som er spendene. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg leser på den vanlige måten. Lenke til kommentar
trixis_ Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg leser avisen baklengs. Særlig Dagbladet og da også Magasinet (ganske tungvindt i grunn), men lokalavisen vår leser jeg vanlig vei. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg steller meg foran speilet og leser den speilvent, oppned og bakfrem. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg leser også på den "vanlige" måten, som ikke er så vanlig jeg trodde den skulle være Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Lesern på vranga. Daniel Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 begynner på kultur, så ser jeg om det er noe interesangt så leser jeg Si;D og tegneseriene og sånn, så ser jeg litt mer etter om det er noe interesangt. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg leser avisen rett vei Rett og slett fordi det viktigste som regel kommer først. Hvis jeg av en eller annen grunn må legge fra meg avisen da, fikk jeg i hvert fall med meg de første sidene. Men jeg leser ikke avisen så altfor ofte da. Og når det første skjer, så går det ganske fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå