Gå til innhold

Hvilken vei leser du avisen?

Plomma2

Anbefalte innlegg

Faktisk.

Jeg lurer egentlig på om det er andre som leser avisen baklengs.

Vi abonnerer på fire aviser (lofotposten, Moss avis, Moss dagblad og aftenposten) og de tre lokalavisene leser jeg ubevisst baklengs, mens aftenposten må jeg lese fra første side og fremover.

Er det bare jeg som har helt sære tvangshandlinger, eller er det noen ander som gjør det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg leser Lofotposten så leser jeg først forsiden, så de to neste (bursdagsbarn, tre i dag osv), før jeg ser på baksiden og deretter blar til tegneseriene. Hvis det er noe på forsiden som fanger oppmerksomheten så leser/ser jeg i den fra første til siste side i steden. Andre aviser leses fra begynnelse til slutt.

Lenke til kommentar

Nå skumleser jeg stort sett bare de avisene jeg blar i, men som flere andre her, blar jeg meg fra TV-sidene og fremover i avisen. Hvis det ikke er noe på fosiden av tabloidavisene da, som får meg til å bla direkte til en gitt side, for så og begynne bakfra, og bla meg fam mot avisens forside.

Lenke til kommentar

begynner på kultur, så ser jeg om det er noe interesangt så leser jeg Si;D og tegneseriene og sånn, så ser jeg litt mer etter om det er noe interesangt.

Lenke til kommentar

Jeg leser avisen rett vei :) Rett og slett fordi det viktigste som regel kommer først. Hvis jeg av en eller annen grunn må legge fra meg avisen da, fikk jeg i hvert fall med meg de første sidene.

Men jeg leser ikke avisen så altfor ofte da. Og når det første skjer, så går det ganske fort :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...