bestetomtaibyn Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei Vi har siden jul laget en del låter på norsk som handler om ting vi bryr oss om. Samarbeidet gjelder mellom forskjellige produsenter av instrumentaltrack, en rapper fra sandefjord og en sanger fra harstad. Blir en spesielll sammensetning med nordnorsk og bokmål, forskjellige musikkstiler. Det meste er laget i pro tools, flstudio,reason,cubase og litt mod tracker. Alle låtene er å finn på urørt, de to siste, "Slapp Av" og "Sommertiii", er de mest sommer-orienterte Håper DERE liker det, sleng opp Feed. "Slapp Av" - http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=304312 "Sommertiii" - http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=296311 Hovedside http://www11.nrk.no/urort/user/?id=60273 Takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 hoocket på sommertiii var fett.. litt for skarp synth, litt lavere beat og litt høyere vokal (ikke mye) så gjør det seg. Rappen er helt ok... slapp av var også for høy beat, lav vokal.. nok en gang smud hook, rappinga vra bedre på denne.. noen nødrim og rotete på enklte partier blir det litt lav vokal. Alt i alt var rappinga litt underprioritert I.M.O .. Fiks mer tid til rapping! egenart over beatsa tho, bra jobba! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 synes ikke rappinga var no...minner meg om såkalt "skolerap" som 6 klasse rapper om abc.... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Må ha denne i mine innlegg så jeg kan høre når jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dette falt akkurat i min smak Stå på! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 likte selve låta, var ikke helt for rappinga Lenke til kommentar
bestetomtaibyn Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 takk for feedback.. Vi fortsette med det her vi, litt gøy med sånn her type rap som e litt mer på starten av 2000 enn 2007.. Mvh Praise & Biii Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 syntes dette er godt nok for VG lista jeg Stå på !! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Kult med litt egen stil, både helhetlig og på beatsa! Spesielt beatsa var stilige. Absolutt et potensiale her. Savner litt mer sjel i rappinga. Hvem er denne karen liksom, hva er hans historie og hva vil han fortelle? Kult med fastflow, er ikke alle som tør det. har absolutt hørt mye værre. Men som nevnt av flere burde dere nok jobbe litt mer miksen. Litt kompressor (og klang) på vokal er alltid kjekt for å fremheve den litt. Vet ikke om dere har gjort det, men litt gentle mastring i Adobe Audition 2.0 sin Multiband compressor pleier ofte å funke greit i tillegg. Lenke til kommentar
bestetomtaibyn Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Kult med litt egen stil, både helhetlig og på beatsa! Spesielt beatsa var stilige. Absolutt et potensiale her. Savner litt mer sjel i rappinga. Hvem er denne karen liksom, hva er hans historie og hva vil han fortelle? Kult med fastflow, er ikke alle som tør det. har absolutt hørt mye værre. Men som nevnt av flere burde dere nok jobbe litt mer miksen. Litt kompressor (og klang) på vokal er alltid kjekt for å fremheve den litt. Vet ikke om dere har gjort det, men litt gentle mastring i Adobe Audition 2.0 sin Multiband compressor pleier ofte å funke greit i tillegg. 8882091[/snapback] Ok:) Nei, her e mest gjort i pro tools.. Lot sporan være litt tørr fordi æ ikke vil ha for mye klang på ordan, så de e mer tydelig. Skulle sikkert komprimert de mer. Men men.. Hør på "takk", føle vel at den e den låta på urørt som vi faktisk får sagt det vi mene.. De andre låtan her e mest bare party... Kunne sagt Umbr..ella..ella.. ee..e.....e.e...eee..... og ment det like mye.. PEACE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå