Gå til innhold

440 MX MSi! Noe her er helt feil!

Cycl0ps

Anbefalte innlegg

Fikk ingen opplysninger om dette men jeg spurte ikke om dette heller.

Er ikke noe galt med kortet, du er bare missfornøyd? Tror du virkelig at du kan bare ringe og si at du angrer og vil hevekjøpet :roll: Nei dessverre så enkelt er det ikke.

Han har ikke fått noe info om angrerettloven fra stedet han kjøpte den. Hvis du leser Angrerettlovens §11 så står det at han da kan "angre" etter opptil 1år.....

:lol: Det har ikke eg heller alldri fått. Men er da ikke dermed sakt at du kan heve kjøpet for det? Hvordan tror du prisene ville vert om alle hadde gjort det du foreslår nå? Men foralldel bare prøv det skader jo ikke å prøve, men du kommer ingen vei med det. Om varen er kapput da er det en annen sak.

Hvis du leser HELE loven så vil du se at ved fjernsalg så MÅ de sende med info om angrerettloven elles så kan man heve etter opptil 1 år etter, og dette er ufravikelig. Grunnen til at man ikke får denne infoen er at butikkene selv ikk vet om denne loven, og i tillegg så vet ikke så mange forbrukere om loven heller....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ernie85: Har du ikke forstått det at om vi skulle følgt alle lovene som er ville det bare blitt mye rot og forvirring. Er mangen lover som er laget og vedtatt, men ikke mangen som blir fulgt. Skjønner du poenget mitt?

Jeg fatter poenget ditt, men lovene er til å følge og alle skal egentlig følge lovene. Det er ikke mitt problem at butikkene ikke følger lovene de skal. Som sagt, ved fjernsalg så skal ALLE mota info om angrerettloven..., men jeg har enda ikke mottat denne infoen av noen så da har jeg jo laaaaang angrerett.....

Og joda, det kan nok bli Texas om vi alle følger lovene, men det er jo butikkenes feil at de ikke informerer.......

Lenke til kommentar
ernie85: Har du ikke forstått det at om vi skulle følgt alle lovene som er ville det bare blitt mye rot og forvirring. Er mangen lover som er laget og vedtatt, men ikke mangen som blir fulgt. Skjønner du poenget mitt?

Jeg fatter poenget ditt, men lovene er til å følge og alle skal egentlig følge lovene. Det er ikke mitt problem at butikkene ikke følger lovene de skal. Som sagt, ved fjernsalg så skal ALLE mota info om angrerettloven..., men jeg har enda ikke mottat denne infoen av noen så da har jeg jo laaaaang angrerett.....

Og joda, det kan nok bli Texas om vi alle følger lovene, men det er jo butikkenes feil at de ikke informerer.......

Ok så du følger alle lovene 100% korrekt, altså du bryter aldri noen lover? Det gjør eg sikker vær dag eg er ute å kjører med bilen min.Vil påstå at du aldri kan følge lovene 100% korrekt.

Lenke til kommentar

Ok så du følger alle lovene 100% korrekt, altså du bryter aldri noen lover? Det gjør eg sikker vær dag eg er ute å kjører med bilen min.Vil påstå at du aldri kan følge lovene 100% korrekt.

Jeg har for all del ikke sagt at jeg følger alle lover... det jeg har sagt er at HVIS vi fulgte lovene så ville hverdagen vært enklere for oss alle.

og jo jeg bryter en lov nå og da..... og du har nok rett når du sier at det er vansklig å følge alle lover 100% hele tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...