Cycl0ps Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Huff! Jeg kjøpte dette kortet. Og jeg tror dette var det dummeste jeg noen sinne har kjøpt av data utstyr. (Jeg har ikke kjøpt så mye da). Jeg har asus hovedkort og det burde fungere som bare pokker sa psdata og alle vennene mine. jeg har spillt litt osv så når jeg instalerte Mafia så hakket det som pokker, men klarte og spille meg gjennom det for spillet's skyld.Cs får jeg en ustabil 72 fps. Jeg vet ikke hva som er feil her. Ja jeg vet at ikke det er det råeste kortet med det skal klare mer en cs og Mafia eller hva? Så jeg har begynt og tenke på og selge det, hvis ikke jeg kan fikse dette problemet. Jeg har en gammel NEC skjerm og skal kjøpe en ny snarest.Kan vil ikke ha noe med deg å gjøre kan det? Men jeg tror ikke jeg ovelever dette problemet. Så kanskje jeg må ha skjermkort først. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skall sette opp skjerminstillingene mine? Hvordan jeg skal sette opp alt tenker jeg på. Hvordan alt skal stå. Og evt hvor mye kan jeg selge kortet for? Lite brukt veldig lite brukt. Og EVT hvilke kort jeg burde kjøpe for ca 1000-1800. Spørs på hvor mye jeg kan selge det for. Men først tenker jeg på å få løst dette problemet. Jeg har ikke internett på pc'en min og det gjør det litt vanskeligere. Fordi da kan jeg ikke laste ned alt mulig greier hele tiden fordi jeg har litt trøbbel med å sette denne pcene opp i netverk. Hva sier dere? Kan dere hjelpe meg? Please!! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 MX korta til GF4 er juggel, bare littegrann bedre enn GF2 MX, som er dårlig som bare det. Du kan prøve å selge det på QXL eller til noen som trenger noe til en kontormaskin. Et GF4 ti eller et Radeon kort ville gjort seg mye bedre i maskin din, som vi kunne også gjerne fått litt spesifikasjoner om. Skjermen har ingenting å si angående hakking på spill. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Ven nå litt Onkel er på besøk og han spiller Fifa 2003.. Lol! 5 min igjen! Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bli ikke så fortvila om Mafia hakker, for det hakker på alle slags maskiner over hele Verden. Har vært en runde og sjekka div. forum rundt omkring. Får det til og gå rimelig bra ved å stoppe alle program som surre og går i bakgrunnen. Spesielt brannmur og virusprogam. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det lenge siden du kjøpte kortet? Regner med at det er mer enn 6 mnd.. Om det er mindre enn 1 mnd, hev kjøpet for DU har blitt lurt!! hehe Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Der er han ferdig! ok da begynner vi: Generelt: PPt 96.. Kort: Kortnavn : Geforce 4 MX440/440SE Bios infermasjon: 4.17.0024 Gerforce 4 MX 440: Instillinger for 3d anti-slising - Tilat programmet og kontrullere anti.alising modusen Krysset av på Skarpere tekstur Direkt 3d instillinger: Instillinger for antistropisk tekstur . 0 Detaljer for MIP gjengivelse . Bestbildekvalitet Minne for PCI tekstur . 31 OpenGl Instillinger: Standard fargedubde for tekstur . Bruk fargedybde for skrivebordet Buffervekslingsmodus . Automatisk valg Vartikal sync . Av som standard Antistropisk filtrering . Deaktivert Bruk intil 5 mb iteksturminne i pci modus Fortell meg hvis jeg skal skrive opp noe mer. Etter . ene har jeg skrevet mitt valg. Fortell meg! Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg husker ikke helt jeg tror det var i sommer jeg kjøpte det. Er ikke helt sikker men det er da ikke så viktig er det? Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 grunnen til at du 72fps i cs,tror jeg er at du sette fps_max 100 i cfg'en din. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Ja men jeg syntes jeg husker å ha 100 før jeg reinstalete cs. Den var ikke stødig hundre den gjikk ned til 70 også opp da. Men alikevel. Men nå 72 og ned til 29-30 og så opp. erkelig. opp og ned! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg husker ikke helt jeg tror det var i sommer jeg kjøpte det. Er ikke helt sikker men det er da ikke så viktig er det? Fikk du noen opplysninger om angrerett? hvis du ikke fikk det så kan du "angre" på kjøpet etter max et år..... og hvis du ble informert om at kortet av bedre enn det er så kan du også heve kjøpet... tror det var no sånt no... sjekk forbrukerkjøpsloven Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Fikk ingen opplysninger om dette men jeg spurte ikke om dette heller. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Fikk ingen opplysninger om dette men jeg spurte ikke om dette heller. Du kan som sagt "angre"....., men det er forutsatt at du IKKE har motatt noen form for info om angrerett..... denne type info skal du egentlig få automatisk.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Fikk ingen opplysninger om dette men jeg spurte ikke om dette heller. Du kan som sagt "angre"....., men det er forutsatt at du IKKE har motatt noen form for info om angrerett..... denne type info skal du egentlig få automatisk.... les mer om loven her: angrerettloven det er §11 som er intresant her Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Vel jeg så på esken hvor jeg fikk den fra og der stod det: Pakket 2002.05.03.0218 Men hva skal jeg ringe og si da? Skal jeg bare sende det inn og si at jeg skal ha pengene tilbake eller så kan jeg få kjøpe meg et nytt kort? Hmm Høres forferdelig ut hvis du spør meg. Ja jeg fikk jo ingen informasjon om det. Men jeg vet ikke det høres ikke rett ut på en måte. Send inn kortet og si at jeg heller vil ha et annet kort eller få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Vel jeg så på esken hvor jeg fikk den fra og der stod det:Pakket 2002.05.03.0218 Men hva skal jeg ringe og si da? Skal jeg bare sende det inn og si at jeg skal ha pengene tilbake eller så kan jeg få kjøpe meg et nytt kort? Hmm Høres forferdelig ut hvis du spør meg. Ja jeg fikk jo ingen informasjon om det. Men jeg vet ikke det høres ikke rett ut på en måte. Send inn kortet og si at jeg heller vil ha et annet kort eller få pengene tilbake. Joda, det høres brutalt ut, men du skal huske på det er levrandørens feil at de ikke informerer om angrerettloven og at de er enda verre mot kundene. Enkelte saker har gått hele rettsvesnet opp til høyesterett og det har endt med at kunden hadde rett. Kan huske en sak hvor det var snakk om en liten sender på fjernkontrollen hadde gått i stykker. Levrandør nektet å betale for erstatning av delen mens kunden syntes at dette må de betale. Det hele gjaldt ca 75 kr. Den gikk fra bunn til topp og ende med at levrandør måtte betale for erstatningen av delen og advokat utgiftene (flere tusen kr.) Så joda, send et brev eller e-post hvor du sier at du vil angre på kjøpet og henvis til blandt annet §11 i angrerettloven og hvordan du vil returnere kortet osv. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Skal jeg gjøre det.. Wow dette kan nesten bli litt artig jo.. Men jeg kjøper meg et nytt skjermkort i dag og vi drar på elkøp så da er 4600TI kortet eller? Kan jeg bruke det i maskinen min? Skulle det være noen problem? Trenger svar raskt! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Fikk ingen opplysninger om dette men jeg spurte ikke om dette heller. Er ikke noe galt med kortet, du er bare missfornøyd? Tror du virkelig at du kan bare ringe og si at du angrer og vil hevekjøpet Nei dessverre så enkelt er det ikke. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Fikk ingen opplysninger om dette men jeg spurte ikke om dette heller. Er ikke noe galt med kortet, du er bare missfornøyd? Tror du virkelig at du kan bare ringe og si at du angrer og vil hevekjøpet Nei dessverre så enkelt er det ikke. Han har ikke fått noe info om angrerettloven fra stedet han kjøpte den. Hvis du leser Angrerettlovens §11 så står det at han da kan "angre" etter opptil 1år....., men jeg ser at dette bare gjelder ved fjernsalg, altså IKKE kjøp i butikk.... Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 nei jeg fikk ikke noe informasjon! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Fikk ingen opplysninger om dette men jeg spurte ikke om dette heller. Er ikke noe galt med kortet, du er bare missfornøyd? Tror du virkelig at du kan bare ringe og si at du angrer og vil hevekjøpet Nei dessverre så enkelt er det ikke. Han har ikke fått noe info om angrerettloven fra stedet han kjøpte den. Hvis du leser Angrerettlovens §11 så står det at han da kan "angre" etter opptil 1år..... Det har ikke eg heller alldri fått. Men er da ikke dermed sakt at du kan heve kjøpet for det? Hvordan tror du prisene ville vert om alle hadde gjort det du foreslår nå? Men foralldel bare prøv det skader jo ikke å prøve, men du kommer ingen vei med det. Om varen er kapput da er det en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå