skylinepower Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 har ike nokia software oppdatert de til siste da? elelr må man gjøre det selv ? er redd for slikt pga at jeg aldri prøvd og mye rart kan skje, men de to første var det sikkert det "populære" software probleme da? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg ville holdt meg langt unna 6270/6280/6288, det er mye problemer ang de og slark. 3G er absolutt ikke noe must de nermeste 3 årene, har ikke hatt bruk for 3G snart de halvannet år jeg har hatt 6280, dermed dropper jeg 3G telefon i denne omgang. Selv ender jeg sansyneligvis opp med Nokia 6300. ~ Mortis360 Endret 19. juni 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 er dere trege til og svare eler?vil ike dobbel poste men må dte når dere ikke svarer har sett mye - med 6280, som f.eks at den har gått opp i røyk og noen programvare feiler, har nokia rettet på dette nå? er 6280 en mobil osm er bra? hvis den er så kjøper jeg den når jeg har penger 8888544[/snapback] Jeg har hatt 3 stykk Nokia 6280. De to første fikk jeg i april i 2006. De slukna, og levde aldri opp igjen. Da jeg fikk min tredje, så gikk det fint. Jeg oppdaterte Softwaren til nyeste versjon, og telefonen er meget rask, og meny-systemet er noe for seg. Mye bedre enn SE. Alle barnesykdommene og problemene er borte nå Og VIDEOEN! Suveren for en så billig telefon. Samme oppløsning som Nokia's monster N95. Altså, til å koste 1600-2000, så er den helt nydelig. De nyere modellene er bedre skrudd sammen, men noe slark må du regne med. Alt i alt er dette den telefonen som gir mest for pengene når du beveger deg under 2000 kr, syns jeg Lykke til med valget, og håper du blir fornøyd. Det er i alle fall jeg, og jeg kommer ikke til å bytte før 2008. 8888842[/snapback] tsss.... har de skrudd fast telefonen ordentlig nå da? kameraten min sin datt fra hverandre etter 1 mnd... da hadde han mista den noen få ganger i bakken, men alle telefoner bør tåle det... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 oki så på tlf til vakt mesteren i dag, en 5300, det virket som en kjempe tlf så skal kjøpe den, men må overtale mor... må ta ut 700,- ifra banken pga bestilt noe annet, hvordan overbevise, har sakt jeg skal kjene opp pengene og sette de i banken jeg da, men er vanskelig ja :( Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Kjøp ein telefon du har råd til... Evt. kjøp den brukt eller med abonnement. Endret 23. juni 2007 av Innos Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 bestile tlf i går, ble en Nokia 5300 den kostet 999,- det er kampanje pris da, så slo til tvert... håper den er god da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå