Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjøp av angrepille

Myst

Anbefalte innlegg

Hei

Bare lurte på om det fins noen regler for kjøp av angrepiller?

I den betydning om angrepillen kun er til nødsituasjon, eller om jenta ikke er på pillen, og paret velger å gå hele veien bevisst, også ta en angrepille etterpå.

Tenker ikke på angrepillen som en erstatning på p-pillen, men sånn engangstilfelle bare, når paret vil gå hele veien helt ubeskyttet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, godt å høre. Håper å gå til sengs med daten snart, hun er ikke på pillen og jeg vil helst gjøre det uten kondom og muligens gå hele veien. Man må ta angrepillen rett etter man er ferdig med sexen ikke sant? Takker for alle (2) svar.

Lenke til kommentar

Databamse da, jeg fikk jo svar på det jeg lurte på, vits i å ta det lenger? :p For å avslutte saken helt da: vi er ikke sammen, men i løpet av disse to siste møtene våre, har det gått hett for seg, og jeg tror det kan skje ting på neste, derfor jeg lurte.

*CASE CLOSED......again*

Lenke til kommentar

Kroppen har nok ikke godt av at det brukes som fast prevensjon, men hvis det er et engangstilfelle må kroppen hennes være spesielt følsom på sånt for at det skal ha en negativ effekt.

Spørsmålet er dog om hun er interessert i å ta den, det er det nemlig ikke alle jenter som er. Jeg hadde ikke satset på at hun bare går med på å droppe kondom bare fordi nødprevensjon finnes.

Lenke til kommentar

Kan vi slutte å dra denne diskusjonen lenger? Ingenting er sikkert eller bestemt enda, jeg skal snakke med henne om hva slags sex hun foretrekker. Dette var bare noe jeg lurte i første omgang, skrev jo at jeg ikke hadde noen tanker om erstatning, så uvitende er jeg ikke.

Så vær så snill la oss avslutte her før det går for langt. Ber om at tråden lukkes.

Lenke til kommentar

Greit, siden trådstarter ber om stengt tråd, og har fått svar, så skal jeg lukke den.

Men først, noen formanende moderatorord. Om du vil utsette jenta for 3 dagers kvalme og faenskap, bare fordi du vil gjøre det uten kondom, da lurer jeg litt på hvilket hode som tenker mest :).

Men selvfølgelig, om jenta faktisk er med på det - så er det vel good to go.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...