Myst Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei Bare lurte på om det fins noen regler for kjøp av angrepiller? I den betydning om angrepillen kun er til nødsituasjon, eller om jenta ikke er på pillen, og paret velger å gå hele veien bevisst, også ta en angrepille etterpå. Tenker ikke på angrepillen som en erstatning på p-pillen, men sånn engangstilfelle bare, når paret vil gå hele veien helt ubeskyttet. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er bare å gå på apoteket å kjøpe ... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nei, det er bare å kjøpe. På noen helsestasjoner får du det faktisk også, hvis man ikke har penger. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Ok, godt å høre. Håper å gå til sengs med daten snart, hun er ikke på pillen og jeg vil helst gjøre det uten kondom og muligens gå hele veien. Man må ta angrepillen rett etter man er ferdig med sexen ikke sant? Takker for alle (2) svar. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Innen 48 timer etterpå, tror jeg? Husker ikke helt, lenge siden jeg måtte ty til den løsningen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Allright! Da er den saken i boks! Tange makk! *CASE CLOSED* Endret 10. juni 2007 av myst84 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Allright! Da er den saken i boks! Tange makk! *CASE CLOSED* 8824708[/snapback] Not quite closed yet :!: Dette er ikke kjæresten din nei, men en date ja? Endret 10. juni 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Den skal helst taes innen 3 døgn, men kan virke i opp til 5. Virker dårligere jo lengre tid det tar.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Databamse da, jeg fikk jo svar på det jeg lurte på, vits i å ta det lenger? For å avslutte saken helt da: vi er ikke sammen, men i løpet av disse to siste møtene våre, har det gått hett for seg, og jeg tror det kan skje ting på neste, derfor jeg lurte. *CASE CLOSED......again* Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 tror egentlig ikke angrepillen er ment som prevensjon... så kom ikke å klag til oss om hun blir gravid i allefall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Gjør som noen fjortiser. Kjøp den for så å lese høyt hvordan den fungerer på nærmeste matbutikk, helst i kasseområdet Endret 10. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan man ikke få mange bivirkninger om man bruker angrepille som varig prevensjon? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 jupp. stemmer det. Ikke særlig lurt i lengden iallefall. Enkelte kvinner tåler det kanskje bedre enn andre, dog? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kroppen har nok ikke godt av at det brukes som fast prevensjon, men hvis det er et engangstilfelle må kroppen hennes være spesielt følsom på sånt for at det skal ha en negativ effekt. Spørsmålet er dog om hun er interessert i å ta den, det er det nemlig ikke alle jenter som er. Jeg hadde ikke satset på at hun bare går med på å droppe kondom bare fordi nødprevensjon finnes. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er ikke anbefalt å ta den mer enn 1 gang for hver menssyklus. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Kan vi slutte å dra denne diskusjonen lenger? Ingenting er sikkert eller bestemt enda, jeg skal snakke med henne om hva slags sex hun foretrekker. Dette var bare noe jeg lurte i første omgang, skrev jo at jeg ikke hadde noen tanker om erstatning, så uvitende er jeg ikke. Så vær så snill la oss avslutte her før det går for langt. Ber om at tråden lukkes. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Flyttes til helseforumet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Greit, siden trådstarter ber om stengt tråd, og har fått svar, så skal jeg lukke den. Men først, noen formanende moderatorord. Om du vil utsette jenta for 3 dagers kvalme og faenskap, bare fordi du vil gjøre det uten kondom, da lurer jeg litt på hvilket hode som tenker mest . Men selvfølgelig, om jenta faktisk er med på det - så er det vel good to go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg