Sevenord Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hva er dette programmet? Det kjører 4ganger på maskinen min. (windows oppgavebehandling) lokal tjeneste nettverkstjeneste system system D bruker mye av rammen og vist d er useless så må jeg jo kunne fjerne d???? Lenke til kommentar
scar Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hehe ikke fjern den du det er den som kjører alle sevicene på maskina di. killer du den får du ikke gjort mye Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Da må du fjerne den..... muhaahahahaha Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Trodde den bare var for nettverkstilkoblinger, men du har nok rett kjører 5 ganger hos meg Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 hehe ikke fjern den du det er den som kjører alle sevicene på maskina di. killer du den får du ikke gjort mye hehe, da tror jeg de får gå stille og rolig i bakgrunnen alikavell jeg... takk for svar :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå