Gå til innhold

lvl 29 twink


Anbefalte innlegg

Paladins er oppskrytt... Jeg som "semi-twink" warrior tok de fleste glatt... Selvfølgelig, de som roller twinks er som oftest tullinger som ikke kan en drit om klassen så kan ha noe med det å gjøre...

 

Edit: merk min som oftest, vet også om de som har en eller flere high-lvl's av klassen og er sykt dyktige når de twinker...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Paladins er oppskrytt... Jeg som "semi-twink" warrior tok de fleste glatt... Selvfølgelig, de som roller twinks er som oftest tullinger som ikke kan en drit om klassen så kan ha noe med det å gjøre...

 

Edit: merk min som oftest, vet også om de som har en eller flere high-lvl's  av klassen og er sykt dyktige når de twinker...

9635897[/snapback]

 

Rart da at jeg per dags dato aldri kan huske å ha tapt mot en warrior.

Trenger som oftest ikke å heale engang, da holy damage crits suser rett igjennom armoren deres.

Har fortsatt til gode å se en "semi-twink" i det hele tatt ta halve livet mitt.

Lenke til kommentar
Hei, sorry hvis noen har svart på dette før men: Hva er best for level 29 twink av warlock, rogue og warrior? Har tenkt på rogue men er det bra som 29 twink? Gi meg gjerne et oppsett på gear ;)

 

Warlock er dyrt som faen å twinke bra, men samtidig vanvittig sterke.

Warrior virker det som et håpløst prosjekt å spille.

Senest i dag gikk jeg i arena der jeg vant mot en holy paladin twink (healbot) og en warrior twink.

Straks paladinen var død var det 1 on 1 mot warrioren (jeg er ret paladin) og jeg vant med noe som 30% liv til overs.

Dessuten virker warrior dødt på det levlet, rett og slett fordi de stort sett bare kan bruke Heroic Strike og Overpower.

 

Og rogue... vel, mainstream som en annen sa.

Det finnes ikke mye respekt i å twinke rogue, det er nemlig gjort før for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...