Gå til innhold

lvl 29 twink


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo null stress i kjeledress vist han skaffer alle bopsene han trenger, så lvler han mainen sin.

8848576[/snapback]

 

 

Ja forsåvidt sant det, håpe han allerede har begynt å sanke BoPs da, og ikke starter på 29 :p

8848660[/snapback]

 

 

er bare lvl 5 med twinken atm da

Lenke til kommentar

Se på dette å si meg hva som er best ?

lolwz2.png

 

Å husk at du kan ha Bc-enchant på Raptor hunter tunic. Det kan du ikke på Shining silver breastplate.

 

(bc enchant = 150 HP eller +6stats)

 

Det vil si at utav Raptor hunter tunic får du enten:

310 hp, 4strength og 3 agility. ( +150 hp)

Eller 220hp, 10 strength og 9 agility. ( +6stats )

 

Mot shinings silver breastplate.

 

160hp og 14 strength ( +100hp )

100 hp. 18 strength og 4 agility. ( +4 stats )

 

Valget burde egentlig være lett:P

 

I tillegg så er +6 stats billigere en +4 stats.

Endret av samebob
Lenke til kommentar

Jeg har ingen anelse hvor mye jeg har brukt på Greatminator. Godt over 400g vil jeg tro.

 

Har også et vidt spekter av weapons, shields osv, avhengig av hva jeg vil. Tanke\critte\masse dmg osv..

 

Jeg kan ikke skaffe meg raptor hunter tunic, siden twinken min er over ett år gammel og har 20k til lvl.

 

Jeg valgte brawler gloves pga stamina i steden for algea fists.

Warrior er nok det du vil like best på lvl 29, hvis ikke rogue.

 

 

Men til lvl 19;

 

Jeg har en 19 warrior og en 19 rogue. Begge to er helt normale. 100hp, 9 stam, 7 agi\str, minor speed inc og crusader\fiery wep. De er sant å å si, ikke noe spesielle. Men jeg har fortsatt ikke det minste problem å slåss mot fish\agm geara twinks. Rogues er best med fiery wep, no doubt. Fiery wep gjør sinnsykt mye damage.

 

Btw; Jeg spiller på Grim Batol selv, ta kontakt hvis du vil ha noen tips osv. Har bare twinks, highest lvl main er 35 og vet det meste om 19\29 twinks ^^,

Lenke til kommentar
Se på dette å si meg hva som er best ?

lolwz2.png

 

Å husk at du kan ha Bc-enchant på Raptor hunter tunic.  Det kan du ikke på Shining silver breastplate.

 

(bc enchant = 150 HP eller +6stats)

 

Det vil si at utav Raptor hunter tunic får du enten:

310 hp, 4strength og 3 agility. ( +150 hp)

Eller 220hp, 10 strength og 9 agility. ( +6stats )

 

Mot shinings silver breastplate.

 

160hp og 14 strength ( +100hp )

100 hp. 18 strength og 4 agility. ( +4 stats )

 

Valget burde egentlig være lett:P

 

I tillegg så er +6 stats billigere en +4 stats.

8848837[/snapback]

 

ja, ser det nå, tekte ikke helt på hvilken chest raptor hunter tunic var :whistle:

 

red. er det noen andre quest items jeg bør ha?

Endret av Leifi93
Lenke til kommentar
Hvordan kan en shoulder-enchant være ulovlig?

8849737[/snapback]

Fordi man må bruke (fixet?) exploit(s) får å få det på.

8852017[/snapback]

 

Når du bruker shoulderenchants med en lvl 70 så skal itemen bli BoP.

Men det finnes en metode å få sendt den uten at den blir BoP, uten at jeg skal si noe mer en det.

 

War Rider Bracers Fine bracers med 3agility og 8stamina, som enchantes med +4 stats eller +12 strength. Questen du får den fra er lvl 29 req.

 

 

Razzeric's Racing Grips Leather gloves med 8Agility 9Stamina, Enchantes med +15 Strength eller +24 Attackpower.

Også 29 quest, så OBS!

 

Tiger Hunter Gloves Også Leather gloves med +7Strength og +8 Agility. Enchantes med +15 Strength eller +24 Attackpower.

lvl 28 quest.

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Jah tror det blir 39 hunter nå, siden jeg fant Bow Of Searing Arrows  :dribble: Men sjekket ut hva det er å finne til en 39 hunter, og det er ikke så alt for stort utvalg:(

 

Men har noen en specc til meg? Er som sagt helt blank når det kommer til hunters.

8887255[/snapback]

 

På 39 har man jo noen forskjellige builds å leke seg med:

Scatter Shot / Imp Wing Clip fungerte i hvert fall veldig bra når jeg hadde en rimelig søt 39 dwarf hunter, hadde ikke twinka den så veldig mye, men jeg eide så og si alle. Skaff deg et boar som pet, siden den kan charge og sette motstanderen ut av spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...