Gå til innhold

lvl 29 twink


Anbefalte innlegg

jeg og en kamerat skal lage lvl 29 twinks, siden det er så mangen som har 19 twinks, og da blir man bare en av mengden+ man kan gå ab i 29

 

han skal da være pala, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde være, uavhengig av ham, hva er den beste klassen til 29 twink? og nå snakker jeg fullt ut twinking, med det feteste av det fete i enchants osv.

 

sett gjerne opp et forslag til gear

 

på forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg og en kamerat skal lage lvl 29 twinks, siden det er så mangen som har 19 twinks, og da blir man bare en av mengden+ man kan gå ab i 29

 

han skal da være pala, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde være, uavhengig av ham, hva er den beste klassen til 29 twink? og nå snakker jeg fullt ut twinking, med det feteste av det fete i enchants osv.

 

sett gjerne opp et forslag til gear

 

på forhånd takk :thumbup:

8824365[/snapback]

 

Jeg har alltid syntes Rogue-twinks har vært et helvete å hanskes med.

Lenke til kommentar
jeg og en kamerat skal lage lvl 29 twinks, siden det er så mangen som har 19 twinks, og da blir man bare en av mengden+ man kan gå ab i 29

 

han skal da være pala, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde være, uavhengig av ham, hva er den beste klassen til 29 twink? og nå snakker jeg fullt ut twinking, med det feteste av det fete i enchants osv.

 

sett gjerne opp et forslag til gear

 

på forhånd takk :thumbup:

8824365[/snapback]

Rogue og Warrior er da populært, det er en fin leather bukse med uendelig agility som mange druids og rogue twinks har på den levelen.

Den fra Gnomereagan questet.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
jeg gidder ikke lage rogue, siden min main er en rogue, så jeg tror jeg lager warr.

 

kan noen gi forslag til gear?

8824456[/snapback]

 

Her har jeg et oppsett til deg, disse itemsene er ikke så vanskelige å få tak i hvis du har noen high level kompiser og en neve gull, jeg er klar over at det finnes bedre ting der ute på markedet, mange av itemsene er også bg rewards, så mens du farmer opp honor til de så får du bruke noen kurrante erstatninger til du får tak i de. Regner med at du ikke gidder å bli exalted med shatari skyguard o.l for å få syke trinkets. Noen av itemsene her kan eventuellt byttes ut mot grønne questrewards som regnes som lvl 35+ items slik at du kan enchante de med tbc enchants (savagery, mongoose, assault bracers/gloves, 12 sta boots/bracers, 15 str gloves o.l) . Har ikke så god innsikt i de itemsene som kan snylte til seg lvl 35+ enchants, men har med noen her.

 

Head:Frostreaver Crown med +100 hp

 

Neck:Sentinel's medallion

 

Shoulder:Sparkleshell mantle

 

Cloak:Parachute cloakmed 12 agi enchant

 

Chest: Shining silver breastplate 100 hp/ +4 stats

 

Bracers: Yorgen bracers 9 sta , er noen grønne bracers du kan få tak i på lvl 29 som regnes som lvl 35+ item, de kan du enchante med 12 strength eller 24 attack power, men husker ikke hva de heter.

2h våpen:Corpsemaker Crussader

 

Dual wield: MH: Zealot blade med crusader OH: Protector's swordProtector's sword med 15 agi eller 15 strength

 

Ranged: Thick bronze darts

 

Gloves: Algae fists med +15 agi eller +7 str

 

Waist: Highlander's mail girdle

 

Legs: Dreamsinger legguards med 30 sta + 10 agi enchant eller 40 ap + crit rating enchant

 

Boots: Highlander's mail greaves med +7 sta enchant

 

Ring 1 : Protector's band lvl 28

 

Ring 2: Protector's band lvl 18

 

Trinket 1 : Insignia of the alliance

 

Trinket 2 : Rune of duty

 

Du kan også ta en titt her : http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=11892705&sid=1 , for evt alternativer og generelle tips.

Endret av cashstillrules
Lenke til kommentar

takk for hjelpen cashstillrules, jeg har sett litt på thott og, og ditt oppsett ser ut til å være veldig bra, så jeg går nokk for noe i den duren, men ikke parashute cloak, gidder ikke ha engi, er så stress å lvle opp.

 

tror jeg skal gå for alchemy og herbalism, virker gøy å sanke blomster, neida.

men greit med rikelig med pots, og koster en del i lengden å kjøpe alt av pots på ah.

Endret av Leifi93
Lenke til kommentar
takk for hjelpen cashstillrules, jeg har sett litt på thott og, og ditt oppsett ser ut til å være veldig bra, så jeg går nokk for noe i den duren, men ikke parashute cloak, gidder ikke ha engi, er så stress å lvle opp.

 

tror jeg skal gå for alchemy og herbalism, virker gøy å sanke blomster, neida.

men greit med rikelig med pots, og koster en del i lengden å kjøpe alt av pots på ah.

8825015[/snapback]

 

Ja er rimelig greit oppsett det der. Hadde så og si det samme på min twink før jeg solgte den accounten, hadde dog ikke parachute cloak. Engineering er faktisk veldig gøy med granater som stunner motstanderen o.l , og på 29 kan man ikke bruke så veldig mange pots, dessuten så er low-lvl pots veldig billig på ah.

Lenke til kommentar
hva heter twinken din? vil se den på armory

8825161[/snapback]

 

Har solgt accounten så han typen har gjort noen endringer som jeg ikke helt skjønner, bytta ut våpen o.l . Jeg hadde bl.a looming gravel med crusader.

 

http://armory.wow-europe.com/#character-sh...m&n=harispilton

 

Har en gammel ctprofil med det gearet jeg hadde når jeg spilte på den, kan prøve å finne fram til den.

Endret av cashstillrules
Lenke til kommentar
flott at du posta den, men er ikke vits i å poste ctprofiles, ctprofiles er føkka atm, går ikke an å se noen profiler der :s

 

men hvordan kan du ha 2 protectors band? den er jo unique

8825464[/snapback]

 

Ok. Ene ringen er lvl 18 reward og andre er lvl 28.

8825540[/snapback]

 

ok, sånn ja. men det finnes vel bedre ringer enn lvl 18 versjonen?

Lenke til kommentar
hvor mye g trenger jeg ca. for dette gearet+enchants?

8843709[/snapback]

 

Avhenger veldig, vil anbefale deg å bare kikke innom ah i ny og ne, se om det er noe bra gear til en grei pris, billige enchant mats o.l.

Prisene blir fort litt høyere hvis du prøver å kjøpe det i trade enn om en kar bare legger det ut på ah tilfeldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...