Gå til innhold

noextras - betalingsløsning stadig ute av drift

Anbefalte innlegg

Har noextras - og i de siste månedene har jeg opplev at jeg ikke får fylt på ringekontoen via websidene deres fordi betalingsløsningen er ute av drift. Selvsagt skjer dette alltid på et tidspunkt når jeg er hjemme og når kundesenteret ikke tar telefonen.

Noen som vet hvorfor dette skjer? Rimelig irriterende å gå tom og aldri få betalt så jeg kommer nok til å bytte leverandør etterhvert... Av og til klarer jeg å komme meg langt i prosessen men så kommer det ikke svar fra Payex. Andre ganger er det serverne til Agder Energi som er nede ("tjenester.ae.no"). Rimelig håpløs arkitektur...

Endret av daghb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor bruker du ikke en billigere, pålitelig operatør som f.eks OneCall? Husker NoExtras var billigst for 5 måneder siden. Nå er det OneCall som gjelder. Du lever i fortiden. Sier bare: www.onecall.no og slutt å spamme forumet!

Lenke til kommentar

Spamme forumet? Er du helt løk?

Og reklame kan du glatt holde for deg selv. Saken gjaldt no extra og de sin påfyllingstjeneste... Og hva vet du om at ikke No Extra kommer til å justere prisene innen kort tid?

Når det gjelder forhandsbetalte (kontakt) løsninger så er ikke OneCall så mye billigere, men dette var ikke poenget. Da hadde tråden kanskje het "Beste forhandsbetalte abonnement for meg".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...