Gå til innhold

PS3 galskap i slutten på Juni.

KongRudi

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hva publisherene har tenkt på, når de satte opp utgivelses-tiden på spill i Europa..

• 15. juni
  • Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer
  • (Super Stardust HD på PSN)

22 juni.
  • Armoured Core 4
  • Singstar
  • (Calling all cars på PSN)

OK, så langt..
    men så tar det fullstendig av med voldsomme release-crash synest jeg.

28 Juni.
  • The Darkness
  • Eye of Judgement
  • Harry Potter & The Order of the Phoenix
  • Ninja Guiden Sigma

Både The Darkness og Harry Potter er storspill, i tillegg til to profilerte eksklusiver samme dag...

dagene etter kommer..

29. Juni
  • Army of Two

30. Juni
  • EyeCreate

I tillegg skal også følgende spill utgis engang i Juni, i Europa.

• Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
  • Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Når tror dere de kommer? 28. juni?

I tilleg så kommer OPM ut med den første Bluray-disken i magasinformat proppet med demoer og lignende, 30. juni.

Om noen skulle mangle båndbredde til nedlastning av demoer, er sikkert dette bra innvestering. :)

Dette går jo ikke bra, hva vil dere tro flyttes til Juli?

Der hovedkonkuransen er ett Transformers-spill, og ett NFL spill.. ?

Selv tipper jeg de ikke dato-satte Ubisoft-spillene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er faktisk ganske clash når det kommer til de amerikanske fotballspilla også.

All Pro Football fra 2k kommer 16 Juli mens NCAA 08 fra EA kommer 17 Juli.. Med tanke på at All Pro er et nytt spill så virker det ganske dristig å legge det helt oppi lanseringa av en så profilert serie som NCAA

Lenke til kommentar

Eye of Judgment 28 juni?! i så fall: BURSDAGSGAVE TIL MEG!! bursdag på 29! hvis dette holder blir jeg happy-happy!

sjekket på wikipedia:EU Summer 2007, JP Fall 2007, NA Q4 2007

Noen har sett lyset og gjir ut et jappe-utviklet spill i europa først (hvis dette er sant)

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Er faktisk ganske clash når det kommer til de amerikanske fotballspilla også.

All Pro Football fra 2k kommer 16 Juli mens NCAA 08 fra EA kommer 17 Juli.. Med tanke på at All Pro er et nytt spill så virker det ganske dristig å legge det helt oppi lanseringa av en så profilert serie som NCAA

8824267[/snapback]

Nå er ikke jeg noen amerikansk-fotball ekspert, men det har vell blitt en slags tradisjon at fotballspillene skal gies ut når sesongen der starter, eller når de drafter lagene, eller var det når superbowl startet.. :-/

Vet ikke helt, men mener å tro det var ett slikt tidspunkt som gjorde at slike spill fikk mye mere profilering i media (ikke typisk spill-media), som fungerte bra for EA, og da er det jo litt forståelig at 2k kopierer den taktikken og håper det virker for dem også.

Men uansett så er det tøft gjort å lansere ett nytt produkt så tett intill EA-spillet, ville heller satset på en uke i forveien. :-/

Eye of Judgment 28 juni?! i så fall: BURSDAGSGAVE TIL MEG!! bursdag på 29! hvis dette holder blir jeg happy-happy!

sjekket på wikipedia:EU Summer 2007, JP Fall 2007, NA Q4 2007

Noen har sett lyset og gjir ut et jappe-utviklet spill i europa først (hvis dette e sant)

8824281[/snapback]

Haha, det hadde vært kanontøft.. :)

Jeg har brukt IGN sine release-datoer, men jeg tror det er mest sannsynlig at SCEJ har glemt å gitt beskjed til SCEE, eller at SCEE har glemt å forandre utgivelsesdato på pressemeldingene sine..

SCEE skal jo lage spill rettet hovedsaklig mot Europeisk marked, og SCEJ skal lage spill rettet hovedsaklig mot japansk marked, mens SCEA sine spill skal være rettet mot Amerikanerene.

Så vanligvis blir spillene til SCEJ utgitt først i Japan, og suksessene blir portet til Europa, og USA.

Og lignende med SCEA og SCEE.. :)

Men vi får se.. :p

Lenke til kommentar

Fy Fy KongRudi! Nå trudde jeg Sony sin spillavdeling gikk konkurs elr noe jeg.

Fikk litt effekt fra Xtaz sitt innlegg fra den andre posten.

Men ontopic: Det er mye bra som kommer til PS3 egentlig. Får også satse på at Singstar kommer i juni og at CDON tar feil og bruker US kilde.

Lenke til kommentar

Det er tradisjon at NCAA spillene kommer en måned før Madden spillene som pleier å komme i midten av august, altså ca en måned før sesongen starter. Dette er et løp EA kjører hver år, så er virkelig spenstig av 2k å blande seg inn her. Den beste muligheten for nye spill å slå til er jo nettopp å komme seg inn på markedet når den etablerte konkurrenten ikke er ute på markedet.. Så kan bli tøft for 2k hvis de forventer at folk skal kjøpe tre amerikanske fotballspill på en måned. Men håper for all del at 2k fortsetter med å lage Football spill, EA trenger konkurransen :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...