Dødskalkunen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Holder på å lære meg After Effects for tiden og laget derfor denne. Hva synes dere? KtQycK-_Qyg ________ Oppdatering 13.06.07; Laget denne i dag: 1O8Wb8Ro1t0 Endret 13. juni 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Veldig bra! Eneste jeg ser er at flammene i etterkant av eksplosjonen er litt store. Det blir tydelig at det er tatt fra en eksplosjon som er ganske mye mindre enn det denne skal vere. Men ellers var den ganske realistisk med tanke på kamerazooming, risting og måten den var lagt inn i filmen på. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Er enig i at flammene ble litt store ja. Hadde egentlig tenkt å "sprenge" hele huset vekk, men fikk det ikke til. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 fantastisk, kan jeg spørre deg om jeg trenger det en gang? Det var virkelig imponerende jeg trodde ikke dette var mulig uten bedre utstyr og Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) fantastisk, kan jeg spørre deg om jeg trenger det en gang? Det var virkelig imponerende jeg trodde ikke dette var mulig uten bedre utstyr og 8830738[/snapback] Bare til å spørre det. Har forresten brukt free stock footage fra Detonationfilms.com. Endret 11. juni 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Laget en ny i dag, hva syns dere om denne?. Det er forresten scoop3x fra forumet som spiller den råtøffe actionmannen. 1O8Wb8Ro1t0 Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Synes det var veldig bra jeg, men kunne jo kanskje prøvd å lage eksplosjonene selv? Du har jo brukt detonation films ;D Men bra Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Synes det var veldig bra jeg, men kunne jo kanskje prøvd å lage eksplosjonene selv? Du har jo brukt detonation films ;D Men bra 8859090[/snapback] Blir nok litt for vanskelig å lage eksplosjonene selv. Flere tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Selve eksplosjonen var bra, men det så ganske falskt ut med de flammene. Jeg ville bare kuttet filmen rett etter at det sprengte, evt jobbet mer med flammene. Den siste var ganske kul. Bra jobbet. Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg syntes begge klippene var utrolig bra. Eksplosjonene så virkelige ut. Men det er en ting jeg lurer på, hvordan skaffer man seg After Effects? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Takk for tilbakemeldinger. Skal jobbe mer med flammene neste gang, eller bare kutte dem ut. Jeg syntes begge klippene var utrolig bra. Eksplosjonene så virkelige ut. Men det er en ting jeg lurer på, hvordan skaffer man seg After Effects? 8873858[/snapback] Du kjøper det eller skaffer det på den ulovlige måten som det ikke er lov til å diskutere her på forumet. Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Takk for tilbakemeldinger. Skal jobbe mer med flammene neste gang, eller bare kutte dem ut. Jeg syntes begge klippene var utrolig bra. Eksplosjonene så virkelige ut. Men det er en ting jeg lurer på, hvordan skaffer man seg After Effects? 8873858[/snapback] Du kjøper det eller skaffer det på den ulovlige måten som det ikke er lov til å diskutere her på forumet. 8873920[/snapback] OK. Takk. Da gjør jeg det på lovlig vis, og kjøper det Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Imponerende. Trodde først du hadde laget eksplosjonen i After Effects eller noe jeg. Lenke til kommentar
Slupert Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har nettop starta å jobbe med AAE7, og trenger å lage en lignende eksplosjon til en film jeg jobber med. Kunne du forklare veldig kort hvordan du lagde den? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Har nettop starta å jobbe med AAE7, og trenger å lage en lignende eksplosjon til en film jeg jobber med. Kunne du forklare veldig kort hvordan du lagde den? 8934009[/snapback] Vanskelig å forklare veldig kort, men skal prøve. Last ned eksplosjonene du vil bruke fra detonationfilms.com. Legg dem over i AE. Plasser dem over klippet de skal være på. Blending mode skal være på "screen". Juster på levels for å få vekk de gråe ommrådene. Legg meg til på msn (se profilen min) om du vil ha en bedre forklaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå