Ledard Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Driver å planlegger en ferie til Sveits med tanke på opphold i Geneva og Sion, men finner ikke noe bra hoteller. Ønsker egentlig en type leilighet, ikke så dyr, sentral beligenhet ettersom jeg ikke ønsker å låne bil. De stedene jeg har funnet er litt snuskete og jeg blir veldig usikker. Om noen også har noen andre tips til flyruter (hvor de er biligst å reise fra), samt andre ting er det og bra å komme med Endret 10. juni 2007 av Ledard Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Om noen også har noen andre tips til flyruter (hvor de er biligst å reise fra), samt andre ting er det og bra å komme medFløy til Geneve for 2 uker siden. Det var med Norwegian fra Oslo. Jeg bestilte i god til så jeg betalte 5-600 tur/retur. Jeg bodde privat så jeg kjenner ikke til hoteltilbudet, men generelt er det dyrt i sveits. Med Venere finner man vanligvis billige hoteller, men her kommer jeg ikke under 700 kroner: http://en.venere.com/hotels_geneva/ Jeg aner ikke hvorfor du skal til Geneve eller hva som interesserer deg, men jeg tok i alle fall en togtur til Montreux som ligger på den såkalte sveitsiske rivieraen. Derifra tok jeg en smalsporet jernbane opp til Rochers de naye som har fantastisk utsikt over Genevesjøen og fjellene rundt. http://en.wikipedia.org/wiki/Chemin_de_fer...Rochers-de-Naye I høysesongen kan man gå gjennom en tunell til en restaurant som henger midt i en stupbratt fjellside, litt James-Bond-aktig. Det er også en liten dyrepark der oppe med gode muligheter til å se murmeldyr, veldig barnevennlig. Returbillett fra Geneve helt opp Rochers de Naye kom visst på ca. 600. Endret 10. juni 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå