Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma website oppe

KongRudi

Anbefalte innlegg

http://www.ninjagaidengame.com/

Spillet er vel ett av de tre mest intresante PS3-eksklusive spill som kommer ut i Europa til PS3, i juni, som ser ut til å bli en ganske bra måned og vil fylle opp litt i spill-library'en, dersom du klikket linken.

Det mest overraskende er at NG Sigma kommer ca. en uke tidligere ut i Europa enn i USA, allerede 28 Juni..

Det mest intressante for mangen som har spilt NG før, blir nok at den nye karakteren (Rachel) som har en egen historie, egne oppdrag, i tillegg til at det blir introdusert nye fiender. Blir spennende å se hvor mye dette gjelder, eller om det bare er ett par oppdrag.

Litt skuffende at hun er en såkalle 'fiend hunter', og ikke dominatrix, som det kan se ut som på bilder dog. ;)

Alle rapporter om de som har prøvd spillet, sier at selv om det er en remake, så er denne remaken absolutt verdt å innvistere i, dersom du har spillt NG før, og mange sier det er ett must for de som ikke har prøvd det før. :-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som har gått glipp av denne perlen er bare nødt til å kjøpe dette spillet. Etter min mening det beste spillet i forrige generasjon. Vanskelig, men rettferdig. Etter demoen å dømme har de senket vansklighetsgraden noe og lagt litt mer "helse" rundt omkring.

Spillet ser bra ut med den grafiske oppdateringen og muligheten til å bruke 2 sverd er jo kult. For oss som er stooore NG fan er det et must å kjøpe spillet igjen, men for de som har et mer "normalt" forhold til spillet så er det nok ikke like interessant å gjøre det.

Rachel greiene interesserer meg egentlig ikke et dugg. Det er NINJA jeg skal være, ikke noen typisk Team Ninja puppedame :). Ninjaer FTW :p

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Når kommer filmen?  :D

Så Dead Or Alive-filmen i går. Tits and asses effteve!  :!:

Ånn Tåppikk: Hva slags fiender er det i fullversjonen? Jeg liker egentlig ikke så mye monstre og slikt.

8825838[/snapback]

Det er litt variert. Mye ninjaer og soldater, men også noen monstre. Bossene er stort sett store monstre av ymse slag. Så må vi ikke glemme flaggermusene da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...