AlecTBM Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Den funker helt fint å pakke filer. Men å pakke ut filer så får jeg opp denne feilmeldingen: tar: Utsatt feil-avslutning for tidligere feil Det rare er at jeg kan åpne arkivet og se filene men ikke pakke dem ut. tips? Kjører kubuntu 7.04 Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Skjer dette med alle tar-arkivene du prøver med, eller kun en spesifikk tar-fil? Kan jo hende filen er skadet. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 de fleste får jeg opp feilmeldingen De andre kommer det ikke opp noe, men den er ikke pakka ut Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva de eksakte kommandoene du bruker for lage og pakke ut arkivene? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 tar -xf archive.tar for å pakke ut tar -cf archive.tar foo bar for å lage bruker det som står i man tar Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Oki, det er helt etter boka. Snodig at det feiler. Hos meg er forresten tar versjon 1.16.1 (Debian). Men den feilmeldinga du får, er det alt? Ofte at tar skriver ut en del andre feilmeldinger før den kommer med den du nevner til slutt. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 er ikke alltid det kommer noen feilmelding Men den pakker ikke ut noe. Det har alltid funka. Også skulle jeg pakke ut noe musikk også ville den ikke. kjipt Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 ikke med 10 gb ledig på alle partisjonene Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan du slenge på en v som option og paste eventuell feilmelding? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Blir isåfall litt senere. Holder på å sette opp en FreeBSD server Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Nei nå skjønner jeg ingenting. Tar funker helt fint nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå