AndersT2 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har akuratt kjøpt ny iPod, 80 GB versjonen. Med denne så fulgte det kun en kabel, som har lading via USB porten til PCen. På min gamle, en 3. generasjon, så var ladingen via Firewire. Med dens å fikk jeg en lader fra vanlig stikk, som en Firewire kontakt passer i. På denne står det at den gir 12V DC ut. Men via USB så er det vel kun 5V DV? Hvis jeg putter den nye til lading via den gamle stikk laderen, vil dette funke, eller vil det kunne være ødleggende? Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Min 60GB Video ble også levert bare med USB kabel. Den kan fint lades med firewire+lader som fulgte med 4gen iPod. Så jeg tror dette skal gå bra for deg også (sjekk apple sidene; mener jeg fant info om dette der). Forøvrig kan jo alle iPodene lades fra samme dockingstation. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Har nå en 80 GB og hadde en 4Gen som det fulgte med lader i. Den bruker jeg til å lade min 80 GB og det funker fint! Bare prøv det ut! Husk at de nye iPodene ikke støtter overføring av filer fra Firewire, men kun USB! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg tok risken, og det fungerer greit. Hvem generasjon av iPod er ute nå? femte? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvem generasjon av iPod er ute nå? femte? 8834959[/snapback] Det heter HVILKEN. Det er 5 ja, (eller 5,5 etter 80GB kom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå