kverna Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei. Var på fototur med en kompis og tok en del bilder, og her er to av de jeg tok på turen. Noen som kan gi meg tilbakemeldinger på disse to ? På forhånd takk. (Og ja, jeg vet jeg suger på titler) Human Waste Hooked Rope Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er noe rart med bilde 1. Se på bladene som stikker ut på høyre side. Vet ikke hva du har gjort her, men bra ble det desverre ikke. En annen ting er at vinduet på venstre side blir veldig utbrendt. Bilde nr. 2 har jeg ikke mye å si om. Det ga meg ikke så mye.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Du redigerer bildene dine på en litt spesiell måte ser jeg? Bilde 2 ser ut som om det er MYE bluret, ikke vet jeg. Utbrenntheten på bilde 1 er allerde nevnt, ellers ok bilder. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Det er noe rart med bilde 1. Se på bladene som stikker ut på høyre side. Vet ikke hva du har gjort her, men bra ble det desverre ikke.En annen ting er at vinduet på venstre side blir veldig utbrendt. Bilde nr. 2 har jeg ikke mye å si om. Det ga meg ikke så mye.. 8827410[/snapback] Ser ikke helt hva som er med de bladene.. Mulig det er skjermen min. Utdyp er du snill Du redigerer bildene dine på en litt spesiell måte ser jeg? Bilde 2 ser ut som om det er MYE bluret, ikke vet jeg. Utbrenntheten på bilde 1 er allerde nevnt, ellers ok bilder. Wiken.. 8828368[/snapback] Ja er ikke alltid så heldig den redigeringsmetoden, men jeg liker den. Er blurret litt, men ikke så mye. Kan se om jeg legger opp nye versjoner. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er liksom en hvit glow rundt bladene på høyre side. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Enig i at det visuelle var lekkert og spesielt redigert. Lyst til å fortelle hva du gjorde? Nå mangler bare et motiv til å matche det...? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Enig i at det visuelle var lekkert og spesielt redigert. Lyst til å fortelle hva du gjorde? Nå mangler bare et motiv til å matche det...? 8833657[/snapback] Shadow/highlight i photoshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå