Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Løsnet støtfanger på saab

Anbefalte innlegg

Var så vanvittig dyktig at jeg tok en liten kant med bilen min i kveld :no::no: . Fikk noen stygge merker i fangeren, pluss at den løsnet.. Noe som har peiling på hva noe sånt koster å fikse? Er bare fangeren som er skadet. Lønner det seg å ta det på forsikringen? Er en saab 9-3...

Endret av christian1986
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare fangeren som er skadet. Lønner det seg å ta det på forsikringen? Er en saab 9-3...

8823534[/snapback]

Det skal være ganske mange penger om og gjøre før det lønner seg og ta på forsikringen.

8824319[/snapback]

Men ingen tall? Trenger bare noe ca. å forholde meg til :cry: !

Lenke til kommentar

8824326[/snapback]

Det er ingen fast sum på sånt, du får ett bonustap så skal det lønne seg må summen for rep være høyere enn det du taper på egenandel og bonustap.

Vil tro at i de fleste tilfellene vil grensen ligge langt over 10000,-.

En samtale med ditt selskap vil gi deg kostnadene for bonustapet.

Lenke til kommentar

8824326[/snapback]

Det er ingen fast sum på sånt, du får ett bonustap så skal det lønne seg må summen for rep være høyere enn det du taper på egenandel og bonustap.

Vil tro at i de fleste tilfellene vil grensen ligge langt over 10000,-.

En samtale med ditt selskap vil gi deg kostnadene for bonustapet.

8824350[/snapback]

Okei, men tenkte mer på hva en slik reperasjon vil koste jeg da...

Lenke til kommentar

Fangeren må vel lakkest igjen, det blir vel noen tusen... Festene som holder oppe fangern kan vere ødlagt og må fikses, eventuelt kan det kanskje vere billigere og kjøpe en ny fanger?

Vet ikke sånn akkurat hva en ny orginal fanger koster men Speedpartsnorway.no selger en fin fanger til 9-3/900 den koster i underkant av 5000kr, da er den ikke lakkert heller..

men den ser iallefall sånn ut http://www.speedparts.se/images/prod/styling/ny_front.jpg

Det beste du kan gjør viss du skal vite en eksakt pris er vel og vise bilen til et biloppretningsverksted :)

Lenke til kommentar
Fangeren må vel lakkest igjen, det blir vel noen tusen... Festene som holder oppe fangern kan vere ødlagt og må fikses, eventuelt kan det kanskje vere billigere og kjøpe en ny fanger?

Vet ikke sånn akkurat hva en ny orginal fanger koster men Speedpartsnorway.no selger en fin fanger til 9-3/900 den koster i underkant av 5000kr, da er den ikke lakkert heller..

men den ser iallefall sånn ut http://www.speedparts.se/images/prod/styling/ny_front.jpg

Det beste du kan gjør viss du skal vite en eksakt pris er vel og vise bilen til et biloppretningsverksted :)

8826179[/snapback]

Er best det ja, men ville ha en pekepinn av hvor mye jeg må svi av på dette før i morgen.... Den fangeren du linker til er vell en stylet versjon, og dyrere(forhåpentligvis)?

Forresten, den du linker til koster jo "bare" 2900 SE... Eller?

Endret av christian1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...