xThorx Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei, Jeg har nylig kjøpt meg ny gaming pc til ca 10,000. Men det eneste problemet jeg har hittil er at Dark Messiah (et spill fra 2006) Ikke fungerer, og produsentene (som ennå har gjort UHYRE lite for å hjelpe) sa at det kunne være grafikk-kortet det var noe feil med, eller driverene. Altså, jeg har Gefore 8800 Gts kort (som jeg har lest det er en del driver-problemer med osv.), og jeg har prøvd massevis av forskjellige drivere, og driver-versjoner. Og ja, jeg har prøvd å patcha spillet, jeg har prøvd å reinstallert, jeg har sjekket etter Windows updates, og DirectX updates, og mange driver-updates for å si det sånn.. Men verken jeg eller den IT-utdannede broren min, finner ut hva som kan fremkalle enn sånn spinkel feil. Nå er ikke spillet liv eller død, men jeg fikk spillet for 5 dager siden, og fikk spillt det i 1.5 døgn ca før det plutselig ikke ville fungere lengere. Når jeg prøver å starte spillet så blir skjermen svart noen sekunder, så kommer jeg til Windows, og spillet er avsluttet. Noen som har en anelse på hva som kan foregå? :S Eller hva som kan hjelpe? =/ Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 hmm har du klokka pc-en eller noe i det siste? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Kanskje du kan få hjelp HER eller HER Endret 10. juni 2007 av ronron25 Lenke til kommentar
Tore Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nå har jeg ikke allverden til hardware, men jeg har også problemer med DMMM, jeg får ikke startet multiplayer delen engang pga noe grafikk problem... Å singleplayer delen hakker i perioder helt utrolig før det plutselig er greit igjen, uten at det har sammenheng med for store/tunge baner/teksturer... Og alle videoene starter to ganger etter hverandre.... Irriterende når lengre sekvenser er del opp i flere videoer...... Så Dark Messiah er utrolig buggy spill, jeg betalte full pris for det å er såklart meget skuffet da jeg ikke får noen spillopplevelse utavdette... (driver å pløyer gjennom det med god mode & noclip) Kipt men bare for å bli ferdig med det... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 fra hvor.? spillet er up to date, etter produsentens info, siste multiplayer fix kom i desember å siste singleplayer kom 26.februar... Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 fra hvor dark messiah sin hjemmeside vel:P skal altid patche samme hva produsenten sier da vel:P Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Han sier jo i det opprinnelige innlegget at han har patchet spillet. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Han sier jo i det opprinnelige innlegget at han har patchet spillet. 8835684[/snapback] hehe så det nå gitt sorry min feil Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 fra hvor dark messiah sin hjemmeside vel:Pskal altid patche samme hva produsenten sier da vel:P 8835672[/snapback] Dersom den er up to date eetter produsentens info har de ikke laget noen nyere patcher til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå