Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Live MSN stopper opp?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det ikke... Selv med formatering og PC oppgradering så fungerer ikke Windows Live Messenger som den skal. Ofte når jeg er pålogget, så stopper det helt opp i 10-20sek hvis noen prøver å f.eks skrive emoticons, sende filer eller invitasjoner. Blir ganske så irritabelt når det skjer med jevne mellomrom.

Hvordan fikser jeg dette? Dette skjer ikke på gamle MSN som jeg bruker... Hva kan være galt..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huh? Hva mener du med om PC'en min "drar" Live MSN..?

8825344[/snapback]

ja tenk om du har en 10 år gammel pc

da blir jo msn et tungt prog

8828971[/snapback]

Øh... Tror du gikk glipp av noe i min første post:

Selv med formatering og PC oppgradering så fungerer ikke Windows Live Messenger som den skal.

Jeg har altså ny PC. Og hvis ikke 2GB RAM, 3GHz prosessor er nok, så vet ikke jeg...

Hva kan være problemet..?

Lenke til kommentar

Jeg tror nok maskin spesefikkasjonene må være feil ja. Windows Live Messenger blir for tungt :p. Neida. Vet ikke 100% sikkert hva som er galt, men kjører du Windows Live Messenger 8.1 eller 8.0? Hvis du kjører Windows Live Messenger 8.1 så prøver du 8.0 istede. Om du kjører Windows Live Messenger 8.0 så prøver du 8.1 istede. Jeg vet ikke om det fungerer, men det er jo lov å prøve. Selv har jeg aldri kjørt Windows Live Messenger på mine maskiner såvidt jeg husker, så jeg kjenner lite til Live Messenger. Har bare brukt den av og til når jeg måtte Ordne MSN for folk. Da har som oftest folk Windows Live Messenger.

Uannsett. Prøv det tipset jeg skrev opp, så ser du om det fungerer.

Lykke til.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Bruk Miranda, Pidgin eller Trillian isteden. WLM er møkk! :tease:

8830500[/snapback]

Det er som å si "bruk ingenting!" ... Holder meg til MSN. Gode programmer de der, men det er ikke MSN...

Ja, skal prøve å endre til 8.0. Fungerer ikke det, går jeg i bresjen for å hente gammel-ny MSN.

Takker for tipset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...