Sherra Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vurderer nanoteknologi neste høst (NTNU). Er dette et studie for særinger og autister? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor i alle dager skulle det vært for særinger og autister? Det er for folk som liker hva de jobber med. Tror ikke det passer for deg når jeg ser tankegangen din. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Hva i helvete fitte vet du om mine interesser? Hva får deg til å tro at det ikke passer meg? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva i helvete fitte vet du om mine interesser? Hva får deg til å tro at det ikke passer meg? 8824580[/snapback] Du har sannsynligvis sett på poenggrensene fra i fjor og funnet ut at siden man må ha ekstremt mange poeng for å komme inn så er det bare sløvinger og autister som er der. Er faktisk mulig å gjøre det bra og ha normale sosiale antenner, det er ikke enten eller. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Vel! Game over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg