ArsEna Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jonas Bjerre, fantastisk stemme. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Odd Renè Andersen ( http://www.youtube.com/watch?v=JSqt57Rvcfs...related&search= ) og Jørn Lande Lenke til kommentar
catolap Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kvinnelig: Anneke Van Giersbergen fra Gathering og Ayreon. Reaksjonen min da jeg hørte hennes fulle potensiale vare bare "O. MY. GOD" dette er seriøst verdens fineste sangstemme, ikke bare nordens. Uhm, er ikke hu fra Nederland? Slenger meg på dem som sier Åkerfeldt. HAr også veldig sansen for Dan Swanö sin vokal(både growl og clean). Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 har egentlig ingen favoritt....men shagrath eller ghaal har faktisk en god del ferdigheter i forhold til de fleste andre i den sjangeren... Shagrath er jo mest genial da synes jeg. Likte hvertfall det han gjør/gjorde på de to siste platene Lenke til kommentar
Sleipulf Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Er selv veldig glad i The knife vokalisten, synes hun synger herlig (Tror hun er svensk ) Endret 12. juni 2007 av Sleipulf Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det er jo ingen tvil om at jeg er den beste på andreplass ligger nok mr. Lordi fra Lordi han har en sånn hes stemme som passer perfekt til metall! Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mange bra vokalister dere har nevnt.. men må nok innrømme at nordens beste er Snowy Shaw! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Lett; Mikael Åkerfeldt. Begrunnelse: hva skal man si? Mannen har en massiv stemme, han kan brøle som satan selv og han synger bedre enn de fleste pop-stjerner. 8823533[/snapback] Du tok ordene ut av munnen min Lenke til kommentar
mkon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Growl: Shagrath og vokalisten i enslaved.....husker ikke hva han het;P Clean: Eddie Guz (Chrome Division, rocka stemme) og Jorn Lande (Trøkk som få, ikke rart han ble vurdert av Helloween da de trengte ny vokalist;P) Jazz sang er like krevende som å spille, bare kauker og kråker. Akkurat som en spiller intstrumentene der:D Tryner du på scena, der har du jazzzzzz.. pling, plang, plong Metal! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 ... og vokalisten i enslaved.....husker ikke hva han het;P Grutle Kjellson, og jeg er fullstendig enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ihsahn, mannen har perfekt growl og perfekt clean. 8824398[/snapback] Fanboy! Selv liker jeg godt Øystein Greni i Bigbang! Han har nydelig stemme, som passer utmerket til den musikk de spiller. Men som Blikeng sier: Ihsahn er veldig flink! Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 MennClean: Kristoffer Rygg - Ulver Growl: Jörgen Sandström - The Project Hate Dame Joanna Enckell - The Project Hate 8830274[/snapback] Nesten enig, bare at jeg ville hatt Mikael Åkerfeldt på clean. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Lars Lillo Stenberg høres ut som en kastrert blokkfløyte. Jørn Lande er jo god. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Greia med Åkerfeldt her? Han grynter veldig bra, men han syng heilt middelmådig. =/ Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Åkerfeldt er jo selvsagt en schlager på growl og clean. Men etter han: Clean: Eddie Gus (vokalisten i Chrome Divison) Growl: Shagrath Dame: Vibeke Stene (Tristania sin tidligere vokalist) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Roy Khan! Stemmen hans er fylt med følelse når han synger. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Greia med Åkerfeldt her? Han grynter veldig bra, men han syng heilt middelmådig. =/ 8860997[/snapback] Syns da ikke sangprestajonene hans er så veldig middelmådige jeg da. Han har en særegen stemme som passer godt til clean - den er utrolig "full" og sterk. Virkelig sjarmerende stemme. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva med å få opp en vote? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva med å få opp en vote? 8864180[/snapback] slenger meg på den... men det er veldig mye å velge mellom da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå