Mr. Ty Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei, jeg har tenkt å bestille disse her http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/fo...34977&cid=&tid= og får valg om å betale med enten UPS eller Airmail, hva bør jeg velge? og hva er forskjellen? jeg vil helst betale på posten.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Airmail er billigere, men då får du ikkje tracking nr. I tilleg så tar det lenger tid enn UPS. Prisforskjellen er derimot (av erfaring) svært stor. UPS koster nesten dobbelt så mykje. edit: Når du bestiller frå utlandet må du nok leve med forskottsbetaling. Endret 9. juni 2007 av Innos Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Hvordan funker forskuddsbetaling da? Jeg trenger vel ikke kredittkort? Har kun bankkort.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Mtp at du er fødd i 1990 har du nok ikkje det som trengst. Du må nok låne kortet til ein av dine foresatte. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) slettet Endret 27. desember 2008 av Mr. Ty Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Trengs det kredittkort? for mamma har bare fokus bank kort :S 8823917[/snapback] Visa kort går vell bra! Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Visa vil fungere utmerket. Ingen problemer å bruke det skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Som de andre sier her, så skal det gå greit med VISA. Dette fremgår også av betingelsene på siden. Jeg har brukt Airmail fra UK en del, og anbefaler den. Tar stort sett ikke mer enn ei uke. Har til og med opplevd at ting har vært her dagen etter postlegging. Husk på at denne overstiger tollgrensa, du må derfor regne med at den får et opphold for fortolling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå