simzERK Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er deilig, en bra måte og slappe av på. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hm,vil si musikk betyr veldig mye for meg. Hører på musikk praktisk talt hele dagen med unntak av timene hvor vi ikke kan ha på musikk. Men jeg bruker ikke musikk kun som bakgrunnstøy som en del andre,men også som førsteaktivitet for å teste nye høyttalere eller å høre tekster. Har også en tendens til å oppsøke informasjon om band/artister jeg finner,liker å vite så mye som mulig om det jeg hører på. Men rett ut hvor lenge jeg hører på musikk hver dag? 7-8 timer vil jeg tro. 8823009[/snapback] Kjenner meg igjen i det du skriver her. Noen musikk er bakgrunns musikk, men som oftest foretrekker jeg å høre på uten noen distraksjoner. Ligge i hengekøya med pod'en er ikke dumt det nei :!: Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hörer musikk hele tiden, utenom når jeg spiller musikk 8824999[/snapback] Hører du ikke deg selv spille musikken? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) hører vel på musikk mest passivt, f. eks. når jeg sitter på pc-en, på vei til skolen osv. men høres også gjennom hele Dimmu Borgir albumer på stereo-anlegget mitt hvis jeg får tid (men helst pappas, dere skulle bare visst ) varierer vel mellom ca 4-8 timer hver dag(?) edit: kan ikke forestille meg et liv uten musikk... fysj Endret 10. juni 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
scythe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Musikk betyr mye for meg Scythe is back!! =D=D Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hører på musikk hele tiden! Musikk er vel et av få ting som faktisk kan påvirke holdningen til noen. Musikk kan også fortelle en heeeel masse om ens personlighet! Ikke alle som er klare over det, men sånn er det faktisk. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hjertet mitt slår i 3/4. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Musikk kan også fortelle en heeeel masse om ens personlighet!Ikke alle som er klare over det, men sånn er det faktisk. 8825914[/snapback] Helt enig, det første jeg spør om når jeg prøver å bli kjent med noen er som regel hva slags musikk h*n liker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Må ha musikk. Svært nødvendig i hverdagen. Blir bare sur når jeg f.eks ikke får høre på musikk på skolen når det ikke er noen som snakker... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hører på musikk abselutt hele tiden mens jeg spiller/surrer på nett. Det vil si 4-12 timer per dag. Klarer meg helt fint uten mp3 spiller og lignende. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hører på musikk hver eneste dag...Tror ikke jeg klarer meg uten! Hører vel mest på musikk fra maskinen min og andre sin...Blir også en del cd og lp-lytting=) Hvis jeg plutselig oppdager at mp3'n er død på bussen eller noe er hele bussturen ødelagt...Jeg gleder meg til bussturer med mp3...og skoleveien med headset på hodet..Akkurat nå finner jeg ikke dingsen, og merker det! Skikkelig irriterende når man går å kjeder seg:) Dette er selvfølgelig hvis man ikke går sammen med noen andre da... Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hjertet mitt slår i takt med musikken. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Musikken er veldig viktig for meg. Er ikke sånn at jeg må høre musikk 24/7, men det er en stor del av livet mitt og har tatt en god bit av lommeboken Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg hører på musikk hele dagen(unntak = skoletimer). Fra jeg står opp, på skolebussen, mens jeg venter på første time, i friminutter, på bussen hjem fra skolen, det første jeg gjør da jeg kommer hjem er å sette på musikk, jeg hører på musikk på vei til treningssentere, på treningssenteret og på veien hjem. Der ifra hører jeg på musikk fram til jeg legger meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg hører på musikk hele dagen(unntak = skoletimer). Fra jeg står opp, på skolebussen, mens jeg venter på første time, i friminutter, på bussen hjem fra skolen, det første jeg gjør da jeg kommer hjem er å sette på musikk, jeg hører på musikk på vei til treningssentere, på treningssenteret og på veien hjem. Der ifra hører jeg på musikk fram til jeg legger meg. 8833479[/snapback] Sånn var det med meg også når jeg gikk på skolen. Gikk ikke ut døra uten headsett på hodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå