Gå til innhold

hvor mye betyr musikk for deg?

Anbefalte innlegg

hvor mye betyr musikk for deg??

er du av samme typen som meg som klikker fulstedig vis det ikker noe musikk noen sted eller tom for bateri på mp3 spillern/mobilen?

eller er du av typen som har på musikk bare litt en gang i blant?

la oss diskutere dette da hvor mye musikk du egentlig hører på i løpet av en dag, selv her er det vell rundt ca 6- 7 timer om dagen, kanskje mer kanskje mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor mye betyr musikk for deg??

er du av samme typen som meg som klikker fulstedig vis det ikker noe musikk noen sted eller tom for bateri på mp3 spillern/mobilen?

8822979[/snapback]

Jeg er nok av samme type som deg! Klarer ikke en dag uten musikk :cry: Musikk betyr sinnsykt mye for meg egentlig, mer enn jeg tror når jeg tenker meg

om!

la oss diskutere dette da hvor mye musikk du egentlig hører på i løpet av en dag, selv her er det vell rundt ca 6- 7 timer om dagen, kanskje mer kanskje mindre.

8822979[/snapback]

Jeg hører på musikk hele dagen, når jeg sitter ved PCen så hører jeg hele tiden. Går jeg ut, så er det musikk på mobilen :tease:

Endret av Holten
Lenke til kommentar

Hm,vil si musikk betyr veldig mye for meg. Hører på musikk praktisk talt hele dagen med unntak av timene hvor vi ikke kan ha på musikk.

Men jeg bruker ikke musikk kun som bakgrunnstøy som en del andre,men også som førsteaktivitet for å teste nye høyttalere eller å høre tekster. Har også en tendens til å oppsøke informasjon om band/artister jeg finner,liker å vite så mye som mulig om det jeg hører på.

Men rett ut hvor lenge jeg hører på musikk hver dag? 7-8 timer vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Musikk er livet mitt, musikk er mitt oksygen.

Jeg overlever ikke lang tid uten musikk.

Jeg klikker litt etter noen timer kan man si.

Må ha musikk på for å sovne, og våkner når den blir skrudd av, eller sover dårlig resten av tida og våkner svært grumpy.

Man kan si jeg hører på musikk 24/7.

Lenke til kommentar

<--------------------------------------------------------------->

Så mye betyr det for meg. Litt viktig altså. Men klikker ikke, er ikke av den typen som går bananas av slike ting. Men har hendt at man syns det er dumt at jeg ikke ladet når jeg hadde muligheten.

Lenke til kommentar

Musikk er en svært stor del av livet mitt. Jeg hører musikk så ofte som mulig, i tillegg til at jeg spiller keyboard og trommer. Hver kveld ligger jeg i senga og hører musikk i en time eller to før jeg sovner. Ett slags rituale. Den siste sangen jeg hører før jeg sovner er Ayreon - Dream Sequencer Reprise, slik har det vært i flere måneder nå.

Så ja, jeg er ganske avhengig.

Lenke til kommentar

Meget viktig for meg også!

Jeg hører alltid på musikk når jeg kjører buss, kjører post (bare det er ~6timer), når jeg er på dataen eller rett og slett foran anlegget.

Helt sykt hvor mange timer som går av til musikk pr dag.

Lenke til kommentar

Musikk betyr mye for meg. Jeg har en veldig variert musikksmak, og kan derfor klare meg med det meste. Noen ganger kan det være godt å sitte litt uten, bare for å nyte stillheten. Meen, som oftest har jeg musikken på. Elsker å bare slappe av mens jeg hører på musikk, særlig ute i sommervarmen. Hvor mange timer jeg hører hver dag har jeg ingen anelse om. Det varierer nok en del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...