Gå til innhold

avslutning av Windows XP --- HJELP!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ringer en bjelle langt baki hodet mitt. Tror grunnen til den meldingen er at du ikke har ATX Hk, kan det vere mulig? For hvis du har AT-(ett-eller-annet-som-ikke-er-ATX) så tror jeg ikke den kan slå seg av av seg selv. Men dette kom fra dypt baki der, og er ikke sikker på at det er korrekt. Men for saks skyld, vilket HK har du?

Lenke til kommentar

:cry::( har hatt samme problem i over eitt år nå har prøvt alt uten og restarte windows ,men jeg skal gjøre det snart

du kan jo prøve og starte maskinen i sikkrhetsmodus og slå av maskina der. Da er det sannsynlig vis ikke hardware problemer.

 

jeg har bare 250watt størmforsyning kanskje det er det som er feilen...

 

hva har du ? :roll:

Lenke til kommentar
:cry:  :( har hatt samme problem i over eitt år nå har prøvt alt uten og restarte windows ,men jeg skal gjøre det snart  

du kan jo prøve og starte maskinen i sikkrhetsmodus og slå av maskina der. Da er det sannsynlig vis ikke hardware problemer.

 

jeg har bare 250watt størmforsyning kanskje det er det som er feilen...

 

hva har du ? :roll:

 

Jepp er redd det er psu'en din som er problemet. Har hatt samme problem på win2k og 230w, etter at eg fikk 300w forsvant det problemet. Nå har eg 350w og winxp. Se om du kan få låne en større psu fra en du kjenner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...