Gå til innhold

Valg av LCD flat-TV (32")

Anbefalte innlegg

Da jeg fikk min selvangivelse, fikk jeg i mitt gledes øyeblikk se at jeg får tilbake vel 10k. Oh glede og ry. Og da som den spill intereserte nerd jeg er skal vel mer eller mindre alle disse investeres i en ny flat-TV.

Etter litt tenking blir jeg å legge meg på 9k lappen, rundt der (+- vel å merke) og etter litt søking og titting kom jeg over en Samsun 32" på komplett til 8995 ,-.

Linky

Så hvordan er dette til mitt bruk? Eller er der andre skjermer der ute som kan anbefales?

Skjermen skal først og fremst brukes til spilling, men skal og over tid få tak i og koble den til en god DVD spiller.

Alle tips takes imot med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7-serien til samsung er om jeg ikke er helt på tur fjorårets generasjon. 8-serien er den nye. Så vet ikke helt hvor mye tv det der er for pengene :).

Jeg personlig ville kanskje tatt en titt på lg-tvene, da jeg liker disse bedre en samsung når det gjelder både design og bildekvalitet.

32LC41/42 er den rimelige versjonen, mens 32LB2R er toppmodellen til LG.

Lenke til kommentar

Blir litt smått forvirra av alt sammen, dessverre. Har sett på LG skjermene, men blir liksom ikke helt klok på hvor jeg kan kjøpe noen av dem. Værken Expert eller Elkjøp ser ut til å kjøre med de nevnte modellene, og prissammenlignings tjenestene har enten ikke den modellen eller linker til noe helt annet.

Noen andre merker jeg burde se på i samme slengen?

Edit:

Kom over en Hyundai 37" TV (Link) men hvordan er f.eks den TVen?

Et lite sortimangs valg mellom noen modeller hadde ikke vært å forakte :p

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Grunnen til at du ikke ser disse tv'ene utstillt noe særlig er at det er ekstremt vanskelig å få tak i de akkurat nå. Men, 32LC41 er på vei inn, samt 32LB2R likeså, i begrensede antall.

Jeg tviler på at du finner en Elkjøp som ikke vil la deg reservere en slik en :).

Expert vet jeg ikke om fører modellene, men de skal være tilgjengelig flere steder på internett også.

Lenke til kommentar

Jeg hadde lyst å holde meg så langt unna Elkjøp som jeg kunne komme når det kom til kjøp av LCD, i alle fall varer som må bestilles. Dette fordi jeg har bare negativt å si om Elkjøp her jeg bor når det kommer til bestillingsvarer, og servicen der generelt dessverre.

Jeg får undersøke litt rundt nettet og se om jeg finner ut noe. Skattepengene kommer likevell ikke for i slutten av Juni, så litt tid har jeg på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...