CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Akkurat det jeg også mener. Når man tar seg en dusj hver dag. (Eller annenhver dag) så trenger man ikke og bytte genser hver dag. 3-5dager går jeg vell i en genser. eeeew! annenhver dag? urk, æsj. din ekling. Ok, det holder faktisk aldeles fint og dusje annenhver dag! Men det forutsetter jo noen ting. At man ikke lider av mekelige fjortisproblemer, at man holder seg "usvett",(se også fjortisproblemer) ikke har pulings på programmet, eller at man ikke griser kroppen til med noe spesielt. Sitter man stille forran PC'en alene hele uka *snufs* må du ikke fortelle meg at alle dusjer hver dag, eller strengt tatt bør gjøre det... Tak for at du backer meg her. Jeg synes det ikke er nødvendig og dusje så ofte som hver dag. Kommer seff ann på ,men alikvell. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Eg dusjer når eg ikke føler meg vel eller lukter. Ja eg dusjer annen hver dag hvis eg bare sitter hjemme uten å røre på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå