A_Nielsen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvor mange ganger syntes egentlig DU at en genser burde vaskes? Er du av typen som vasker den 2 ganger i året, eller er du mer renslig av deg? Her snakkes det om en vanlig "uttapå" genser, type collage f.eks. Hilsen Nielsen. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 litt av en post nr. 1 :-? vasker vel når den blir skitten, bruker samme genseren MAKS en uke uten vask Lenke til kommentar
mbst Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ikke lett å si, dette krever avansert analyse. En uke i bruk burde vel holde. Trenger ikke ha på det samme mange dager i strekk, så da kan det sikkert i praksis ta opptil et par uker siden første dag i bruk. Men vask når det trengs, ikke tell. Det vil nok mora di si også. :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Eg vasker ved behov, om det er en dag eller en uke spiller ingen rolle? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eg vasker ved behov, om det er en dag eller en uke spiller ingen rolle?Hehe samme her. Altså er den skitten eller lukter den så skal den vaskes. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 vaskes når det lukter eller den er møkkete... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 vaske? her spawner det bare nyvaska tøy i skapet, tar det ikke så tungt med vaskinga, er jo andre som gjør det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eg vasker ved behov, om det er en dag eller en uke spiller ingen rolle?Hehe samme her. Altså er den skitten eller lukter den så skal den vaskes. Enkelt og greit. Akkurat det jeg også mener. Når man tar seg en dusj hver dag. (Eller annenhver dag) så trenger man ikke og bytte genser hver dag. 3-5dager går jeg vell i en genser. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvis man kler inn genseren i klar plast så kan man gå med den kjempelenge uten å vaske den. Det blir mindre slitasje også. Husk å spørre etter plast med UV filter før du kjøper. Funker også bra på sofa. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Akkurat det jeg også mener. Når man tar seg en dusj hver dag. (Eller annenhver dag) så trenger man ikke og bytte genser hver dag. 3-5dager går jeg vell i en genser. eeeew! annenhver dag? urk, æsj. din ekling. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Vell jeg dusjer som regel på disse datoene: 2ganger på mandag (Begge på skolen) Onsdag på skolen Torsdag hjemme Evt. Fredag viss jeg ikke skal være alene De gangene dusjer jeg som regel. Er ikke akkurat i mye fysisk aktivitet. Når jeg er det dusjer jeg jo ofte.. (Mao hver dag) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 vasker genserne når de står av seg selv når jeg har tatt den av bruker kunn rene ullgensere :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Man kan faktisk enkelt få en sokk til og stå av segselv. Du bare har en ullsokk utenpå og en tennis-sokk under den. Har tilogmed bilder av det Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Noen burde lage en poll på dette. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Eg (mora mi ) vasker genserene mine ved behov, etter 2-6 dager med andre ord... Mødre er kjekt å ha! (men ikkje alltid! ) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Eg (mora mi ) vasker genserene mine ved behov, etter 2-6 dager med andre ord... Mødre er kjekt å ha! (men ikkje alltid! ) Dakar deg arve når du flytter ut fra mor. Har faktisk ødelakt klær eg på grunn av feil vasking, så lær av mor mens du ennå kan Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ullgensere boer da vaskes for haand , ellers kan det gaa galt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Akkurat det jeg også mener. Når man tar seg en dusj hver dag. (Eller annenhver dag) så trenger man ikke og bytte genser hver dag. 3-5dager går jeg vell i en genser. eeeew! annenhver dag? urk, æsj. din ekling. Ok, det holder faktisk aldeles fint og dusje annenhver dag! Men det forutsetter jo noen ting. At man ikke lider av mekelige fjortisproblemer, at man holder seg "usvett",(se også fjortisproblemer) ikke har pulings på programmet, eller at man ikke griser kroppen til med noe spesielt. Sitter man stille forran PC'en alene hele uka *snufs* må du ikke fortelle meg at alle dusjer hver dag, eller strengt tatt bør gjøre det... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ullgensere boer da vaskes for haand , ellers kan det gaa galt Neida, går fint å vaske ullgensere i vaskemaskinen må bra la dem dryppetørke etter at maskinen er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå