Solaris Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det flere som har lagt merke til dette? Klokka på forumet går 1 time for sakte. Skal det være slik, eller kan noen som har rettigheter stille den? Takk! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 den går etter gmt tid. Det vil si at den går 1 time etter Norge!! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Aaaah, så da er det vel meningen at det skal være slik da. Ikke no` problem det :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det flere som har lagt merke til dette?Klokka på forumet går 1 time for sakte. Skal det være slik, eller kan noen som har rettigheter stille den? Takk! Du må gå i din Profile og velge GMT +1 Hour. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Takker or bukker! Nå vises klokkeslettene riktig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det flere som har lagt merke til dette?Klokka på forumet går 1 time for sakte. Skal det være slik, eller kan noen som har rettigheter stille den? Takk! Du må gå i din Profile og velge GMT +1 Hour. Klokken er feil etter norge sin tid. Nå er mine klokker snart 23:58 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Klokken er feil etter norge sin tid. Nå er mine klokker snart 23:58 Det kan jeg nokk ikke hjelpe deg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå