rontonic Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Min xbox live disconnecter når jeg går inn i Forza 2. Funker fint ellers, men når jeg starter spillet, logger den ut. Er det dette problemet dere også har? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Min xbox live disconnecter når jeg går inn i Forza 2. Funker fint ellers, men når jeg starter spillet, logger den ut. Er det dette problemet dere også har? 8856208[/snapback] Har ikke dette problemet her. Det problemet ditt hørtes litt merkelig ut.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det hørtes veldig merkelig ut, rontonic. Problemet de fleste har her inne, er at de ikke får joinet spill, ikke at de logges av Live.. Tror jeg ville tatt meg en telefon til høyere makter med den der. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg satt i går og knotet med dette igjen, og ikke F... om det funker altså. Ble nesten adrenalinsint av å sitte og få den feilmeldinga hele tida. Klarte omsider å joine noe, men da var det selvfølgelig Nordschleife-maraton, og det er mer jobb enn moro... Noen som vet noe om port triggering kontra port forwarding? Leste et eller annet sted at port triggering kunne løse biffen for noen, nemlig, men det var ikke noe konkret... argh Lenke til kommentar
xstian Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jeg sliter fortsatt jeg altså... Svarte f altså! Endret 20. juni 2007 av xstian Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 8906784[/snapback] Haha Er nok ikke blitt noe ebdre her gitt. Selv om jeg har åpnet porter og har NAT Open.. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har hørt om enkelte som har fått NAT instillingene resatt til STRICT når dem har prøvd å gå online med Forza, hvis noen av dere fortsatt har problemer med NAT, går det i andre spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå