Nel Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei alle sammen. Jeg trenger et nytt tastatur til en "Acer Travelmate 2410" Er det noen der ute som kan hjelpe meg med det? Mvh Tommy Thoresen [email protected] Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ett nytt tastatur til en laptop? Holder det med ett vanlig tastatur du kan koble til usb ingangen, eller skall hele tastaturet skiftes? Lenke til kommentar
Nel Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Ett nytt tastatur til en laptop?Holder det med ett vanlig tastatur du kan koble til usb ingangen, eller skall hele tastaturet skiftes? 8822591[/snapback] Har et eksternt med usb tilkobling, men skulle gjerne ha byttet hele tastaturet. Har med meg laptoppen nesten over alt. Tenkte jeg skulle slippe og dra med ekstra tastatur. Lenke til kommentar
Nel Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 hva bruker du pc-en til? 8822582[/snapback] Bruker den for det meste til kontorarbeid, men kjører mye rundt fra sted til sted. Tenkte jeg skulle slippe og dra med et ekstra tastatur. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 yes bare å sjekke på acer sin hjemmeside be de sende deg et nytt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå