aloras Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei, skal fikse noen bilder av en konfirmant til i morgen, og de skal vises på en prosjektor. Problemet ( eller er sikkert en latterlig enkel sak, men jeg trenger hjelp til det) er at jeg vil at bildene skal vises "randomly". Altså at de ikke vises i rekkefølge, men mer tilfeldig. Det er 125 bilder, og jeg bør fikse det fortest mulig. Help Anyone? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er det ikke en slik funksjon i Windows? Bilde framvisning.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ein måte er å bruke Fast Stone Image Viewer. Finn mappa med bileta og trykk S. Der kan du velge å vise dei i tilfeldig rekkjefølgje, kor lenge kvart bilete skal visast, overgang og litt meir. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det er det jo, men det har ikke funksjonen der bildene kan vises i tilfeldig rekkefølge. Det er det jeg trenger, helst i Powerpoint eller et program som er innebygd i Windows. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ein måte er å bruke Fast Stone Image Viewer. Finn mappa med bileta og trykk S. Der kan du velge å vise dei i tilfeldig rekkjefølgje, kor lenge kvart bilete skal visast, overgang og litt meir. 8822370[/snapback] Ahh, genialt Lenke til kommentar
aloras Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Takker, akkurat noe slikt jeg lette etter! ;D Der reddet du dagen Torbjørn T.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå