Gå til innhold

Trailer for spillet med stor S(peedball II)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Speedball kan ikke være gratis. :-/

Tror de har planer om Micropayments som skal holde serverer oppe og slikt, for online ligaer og slikt.

Kan heller aldri tenke meg at single-player delen blir gratis heller, angående programmeringen så gjør ikke Bitmap Brothers det alene denne gangen, men de er lead-designer, og det blir nok skikkelig speedball, med bonus ii side-loop'en og slikt, og forhåpentligvis raskt og brutal som alltid.

Dette kan bli helt konge.

Men! Virker som det er til PC. Hadde ikke dette gjort seg mye bedre som et konsollspill?

Hmm finns det en Zipstick til pc montro?

8825695[/snapback]

Jepp, denne nye versjonen som Bitmap Brothers er involvert i kommer til PC, tror de satser på micropayments o.l. for online-ligaer. :)

Blir helt sikkert mulig å styre med konsoll-kontrollerer, eller gamepads. :)

Ang. konsoll, så holder vel MS på med en remake av gamle Speedball II, og hvem vet kanskje Sony også slipper ut Speedball 2136, eller hva PS1-versjonen het til PS3. :)

Uansett så er det denne jeg gleder meg mest til PC-versjonen, siden det er den Bitmap Brothers styrer sakene, men sier ikke nei takk til resten heller da.. :)

Lenke til kommentar

Har tilbrakt ganske mange timer med gode gamle Speedball 2. Var ikke alltid like enkelt når stakkars Brutal Deluxe rykket opp i første divisjon og ble fullstendig overkjørt av Fatal Justice, Super Nashwan etc...

Skal bli spennede å se hva de får til med denne nye versjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...